Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 1, 80-89

Open Access Article

Перспективи розвитку вендінгу в Україні

Майорова Таміла
старший викладач, кафедра економічних теорій, Одеський інститут фінансів УДУМФТ e-mail:

Маркитан Олександр
, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та управління національним господарством, Одеський національний економічний університет, e-mail:

Стукало Олексій
, комерційний директор ТОВ «СТАД», e-mail:

Цитувати статтю:

Майорова Таміла Перспективи розвитку вендінгу в Україні. / Т. Майорова, О. Маркитан, О. Стукало // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 1(221). – С. 80-89

Анотація

У статті розглянуто сучасні тенденції розвитку торгівлі за допомогою автоматів, як форми впровадження інновацій в сфері роздрібної торгівлі. Визначено переваги та недоліки торгівлі за допомогою автоматів. Сформульовано правові та технологічні аспекти вендінгової торгівлі. Проведено оцінку ринкових вимог до автоматів, серед яких - автономність, ціна, бренд, зовнішній вигляд та інші. Проаналізовано основні кон’юнктурні тенденції ринку вендінгу в Україні. Визначено основні класифікаційні ознаки, що дозволяють провести оцінку структури ринку. Насамперед, це стосується товарів, що реалізуються за допомогою автоматів, територіального розташування, споживачів. Охарактеризовано основні проблеми, якими стикаються підприємці у сфері вендінгу, від логістики та кадрової політики до оптимізація мережі. Визначено чинники що забезпечуватимуть подальший розвиток ринку в майбутньому та сприятимуть побудові великих вендінгових мереж.

Ключові слова

роздрібна торгівля, вендінг, кон’юнктура ринку, маркетинг, торгівельний центр.

JEL classification: F19

УДК: 338.12

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Андрєєва О.Д. Технологія бізнесу: Маркетинг: Навчальна допомога.- М.: Справа, 2005. – 211с.
  2. Азарян О.М. Внутрішня торгівля: регіональні аспекти розвитку: моногр. / О.М. Азарян, Я.М. Антонюк, В.В. Апопій, О.О. Бакунов, Я.А. Гончарук; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського, Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Донецьк; Л., 2007. — 404 c.
  3. Горбаченко С.А. Аналіз підприємницьких проектів: навчальний посібник / Горбаченко С.А., Карпов В.А.- О: ОНЕУ ротапринт, 2013.- 241с.
  4. Грабар І.Г. Система технологій і основи бізнес-планування: Навч. посіб. для студ. вищ. техн. навч. закл. / І.Г. Грабар, В.Є. Титаренко; Житомир. інж.-технол. ін-т. — Житомир, 2002. — 128 с.
  5. Офіційний сайт Асоціації вендінгового бізнесу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vending-ukraine.com.ua/.
  6. Скибінський С. В. Сегментування ринку в інвестициійних проектах / Скибінський С.В., Скибінський О.С. — Львів: Вид-во Львів. комерц. акад., 2007. — 135 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->