Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 2, 15-26

Open Access Article

Новий банківський продукт: поняття та класифікація

Богля Ольга
магістрант фінансово-економічного факультету, Одеський національний економічний університет, e-mail:racord225@mail.ru

Цитувати статтю:

Богля Ольга. Новий банківський продукт: поняття та класифікація. / О. Богля // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 1(222). – С. 15-26.

Анотація

В умовах стрімкого розвитку фінансового сектору української економіки провідну роль посідає сектор банківського обслуговування. Головною задачею на даному етапі банківських установ є покращення якості надаваємих банківських послуг та розробка і введення нових банківських продуктів. Це забезпечить конкурентоспроможність банку на ринку фінансових послуг та допоможе збільшити клієнтську базу, максимилізувати прибуток та вийти на нові ринки збут банківських продуктів. Для того щоб зменшити ризики невдалої розробки нового банківського продукту, необхідно знати його класифікацію.

Ключові слова

банківська інновація, банківська послуга, банківський продукт, новий банківський продукт.

JEL classification: R400

УДК: 33.25

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. АБС NEXT: фабрика продуктів для сучасного банку // Банківські технології. - 2012. - № 12.
  2. Американська економіка: Людина, технічний прогрес і підприємництво / В.Б. Супян, А.Р. Данііелов, В.Б. Беневоленський та ін. - М .: Наука, 1993.
  3. Банки та банківська справа / під ред. Балабанова І.Т. – К.: 2013. - 304 с.
  4. Банківські операції. Частина 1 / під заг. ред. Лаврушина О.І. - М .: ИНФРА-М, 2010. - 96 с.
  5. Банківський менеджмент: Підручник / за ред. Е.Ф. Жукова, 3-е изд., Перераб. і доп. - М .: ЮНИТИ-ДАНА, 2009. - 303 с.
  6. Банківський менеджмент: Підручник / за ред. О.І. Лаврушина, 2-е вид., Перераб. і доп. - М .: КНОРУС, 2011. - 560 с.
  7. Банківська справа: стратегічне керівництво / під ред. В. Платонова, М. Хіггінса. 5-е вид. - М .: Консалбанкір, 2012. - 432 с.
  8. Бестужев-Лада І.В. Прогнозне обгрунтування соціальних нововведень. - М .: Наука, 2013.
  9. Бізнес: Оксфордський тлумачний словник: Англо-російський. - М .: Прогрес-Академія; РГТУ, 1995.
  10. Кресс В.М., Грачов В.А. Законодавче забезпечення науково-технічного прогресу на сучасному етапі // Економіка і управління. - 2012. - №1-2.
  11. Курс економіки / за ред. Б.А. Райзберга, 7-е вид., Доп. - М .: Инфра-М, 2014.
  12. Куршакова Н.Б. Банківський маркетинг. - СПб: Питер, 2003. - 192 с.
  13. Лавлок К., Гаммессон Е. Маркетинг послуг - що далі? У пошуках нової парадигми і свіжих віянь // Маркетинг і маркетингові дослідження. - 2014. - № 2, 3.
  14. Масленченков Ю.С. Технологія та організація роботи банку: Теорія і практика. - М .: ДеКА, 2009. - 432 с.
  15. Менеджмент організації: Навчальний посібник / З.П. Румянцева, Н.А. Саломатін, Р.З. Акбердін та ін. - М .: ИНФРА-М, 1995.
  16. Некрасов С.І., Некрасова Н.А. Філософія науки і техніки, 2014
  17. Ожегов С.І., Шведова Н.Ю. Тлумачний словник російської мови / РАН. Інститут російської мови, 4-е вид., Доп. - М .: Азбуковник, 1999.
  18. Сфера послуг: економіка / під ред. Т.Д. Бурменко. - М .: Кнорус, 2014.
  19. Уткін Е.А., Морозова Н.І., Морозова Г.І. Інноваційний менеджмент. - М .: Акаліс, 2011. - 208 с.
  20. Шумпетер Й. Теорії економічного розвитку. - М .: Прогрес, 1982.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->