Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 8, 26-36

Open Access Article

Формування сучасних інноваційних механізмів на підприємстві

Горбатенко Артур
кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту організацій та зовнішньоекономічної діяльності, Одеський національний економічний університет, e-mail:oneu.oda@ukr.net

Цитувати статтю:

Горбатенко Артур. Формування сучасних інноваційних механізмів на підприємстві. / А. Горбатенко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 8(228). – С. 26-36.

Анотація

Стаття присвячена аналізу процесу формування механізму інноваційного розвитку на сучасному підприємстві в умовах жорсткої конкурентної боротьби. Досліджено місце інноваційної діяльності у загальному забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано сучасні дослідження науковців щодо проблем інноваційного розвитку підприємства та формування механізму впровадження інновацій в господарчу діяльність підприємства. Визначено взаємозв’язок інноваційної та загальної стратегій підприємства. Розглянуто проблеми, які виникають у підприємств процесі розробки інноваційного продукту, та запропоновано шляхи їх подолання. Проаналізовано види інновацій на підприємстві та їх принципову відмінність. Запропоновано принципи формування творчої групи, яка буде займатися інноваційною діяльності на підприємстві. Визначено її місце в організаційної структурі підприємства та підпорядкованість керівництву компанії. Запропоновано етапи розробки та впровадження інновацій на підприємстві.

Ключові слова

інновації, інноваційна стратегія, інноваційний портфель, стратегічні можливості, стратегія.

JEL classification: М11

УДК: 338.244.47

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Клейтон М. Кристенсен, Майкл Е. Рейнор. Решение проблемы инноваций в бизнесе. Как создать растущий бизнес и успешно поддерживать его рост., М.: Альпина Паблишер, 2014.
  2. Эд Кэтмелл, Эми Уоллес. Корпорация гениев. Как управлять командой творческих людей. — М.: Альпина Паблишер, 2014.
  3. Алан Лафли, Роджер Л. Мартин. Игра на победу. Как стратегия работает на самом деле. — М.: Манн, Иванов и Фербер, 2013
  4. Александр Остервальдер, Ив Пинье. Построение бизнес-моделей. Настольная книга стратега и новатора. — М.: Альпина Паблишер, 2014.
  5. Scott D. Anthony. The First Mile. — Harvard Business Review Press, 2014.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->