Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 9, 135-147

Open Access Article

Вплив реклами на ефективність діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання

Продіус Оксана
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний політехнічний університет, e-mail:patrik@eurocom.od.ua

Боєру Микола
Одеський національний політехнічний університет, e-mail:boieru@i.ua

Цитувати статтю:

Продіус Оксана, Боєру Микола. Вплив реклами на ефективність діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання. / О. Продіус, М. Боєру // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 9(229). – С. 135-147.

Анотація

В статті досліджено процес створення ефективної реклами та її вплив на діяльність підприємства в сучасних умовах господарювання. Розглянуто законодавчу базу в сфері здійснення рекламної діяльності та основні проблеми створення ефективної реклами в Україні. Проаналізовано концептуальні основи системи поглядів на ефективність сучасної реклами. Досліджено основні етапи створення якісної та результативної реклами, а також проаналізовано головні чинники зовнішнього та внутрішнього оточення підприємства, що впливають на рекламу. Значну увагу приділено дослідженню світового досвіду щодо впливу реклами на загальну економіку країни.

Ключові слова

реклама, ефективність, маркетинг, створення реклами, торгова марка, конкурентоспроможність підприємства, смаки споживачів.

JEL classification: М31

УДК: 339.138

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Полукаров В.Л. Разработка и технологии производства рекламного продукта: учебное пособие / В.Л. Полукаров, С.Н. Рощупкин, К.А. Кобулашвили. – М.: КНОРУС, 2012. – 348 с.
  2. Штельма Н. Основні помилки та правила створення ефективної реклами / Наталія Штельма // Галицький економічний вісник. – № 2. – 2009. – С. 68-72.
  3. Закон України “Про рекламу” від 3 жовтня 2014 року №1322-18 (Відомості Верховної Ради України, 1996, N 39, ст. 182). [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
  4. Ковінько О.М., Колеснік С.Т. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства — суб’єкта ЗЕД. Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ [Електронний ресурс] // Режим доступу:http://intkonf.org/ken-dotsent-kovinko-om-kolesnik-st-otsinka-efektivnosti-reklamnoyi-diyalnosti-pidpriemstva-subekta-zed/
  5. Звєряков М. І. Розбудова в Україні мережі агенцій регіонального розвитку: вітчизняний досвід і керівництво до дій / М.І. Зверяков, Н.В. Сментина // Бізнес Інформ. – 2014. – №6. – C. 57–63.
  6. Шафалюк О.К. Гуманістична концепція споживача в маркетингу: монографія / О.К. Шафалюк. — К.: КНЕУ, 2008. — 200 с.
  7. Окландер М.А. Етапи еволюції маркетингу як відображення трансформації способу виробництва / М.А. Окландер // Економіка: реалії часу. – 2012. - № 3-4 (4-5). – С. 8-11.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->