Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 10, 133-140

Open Access Article

Роль лідера у формуванні організаційної культури

Лазвіашвілі Леван
ассоційованний професор з напрямку менеджменту та маркетингу, академічний доктор економіки. Академія бізнесу та менеджменту. Університет Сухішвілі (м. Горі, Грузія), e-mail:patrik@eurocom.od.ua

Цитувати статтю:

Лазвіашвілі Леван. Роль лідера у формуванні організаційної культури. / Л. Лазвіашвілі // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 10(230). – С. 133-140.

Анотація

Лідерство, як управління змінами, об'єднує стратегічних намірів, організаційну департаментализацию та організаційну культуру. Формування організаційної культури - пов'язується з емоційними ознаками сучасного менеджера: експертне й референтний вплив; інформаційна влада; авторефлексии або організаційна єдність; організація командної роботи. Розглянуто менеджмент культури, який має на увазі в процесі управління культурою якість участі персоналу і перерозподіл влади на них з метою ініціювання та підтримки рекомендації на основі використання агента зміни. Психологія лідера увазі забезпечення раціоналізму, який зумовлює ефективну адаптацію із середовищем. Доведено, що лідер власними практичними, соціальними та емоційного інтелекту велику роль відіграє в забезпечення успіху компанії. У глобальному середовищі сучасний менеджер несе відповідальність за міжнародні цінності. У роботі викладено підходи глобальних компаній з напрямку культури управління персоналом та маркетингу.

Ключові слова

лідер, лідерство, управління компанією, персонал компанії, менеджер, стратегія.

JEL classification: М12

УДК: 005.95/.96

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. – М.: «Дело», 1997. – 704 с.
  2. Пирс Дж., Робинсон Р. Стратегический менеджмент. – С.-П.: «Питер», 2013. – 560 с.
  3. Bartlett, Christopher A., and Paul W. Beamish. Transnational Management: Text Cases and Readings in Cross Border Management. 6th ed. Burr Ridge, IL: McGraw-Hill/Irwin, 2011.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->