Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 10, 188-197
Open Access Article
Фролова Лариса
доктор економічних наук, професор кафедри економіки підприємства, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, м. Кривий Ріг, e-mail:larisa.frolova@mail.ru
Наторіна Альона
старший викладач кафедри маркетингу та менеджменту, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, м. Кривий Ріг, e-mail:alyonanatorina@rambler.ru
Фролова Лариса, Наторіна Альона. Концептуальні положення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства. / Л. Фролова, А. Наторіна // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 10(230). – С. 188-197.
У статті обґрунтовано концептуальну модель прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства, що складається з трьох структурних елементів – теоретичне, інформаційно-аналітичне та організаційне забезпечення, практична реалізація. В основу концептуальної моделі покладено систему принципів, що складають її базис, де ключову роль відіграють принципи орієнтація на споживача та інтероперабельність. Запропоновано розглядати прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії як корпоративний актив відповідного до чого наведено перелік його характеристик. Розроблено механізм прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства, який передбачає процес здійснення декомпозиції та враховує чинники маркетингового макро- та мікросередовищ, споживчі переваги на ринку, ефективність підсистем підприємства та сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємства.
стратегічне управління, маркетингова товарна стратегія підприємства, бізнес-стратегія, стратегічний напрямок діяльності.
JEL classification: М31
УДК: 33.01:[658-048.58: 005.21: (339.138:658.62)]