Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 10, 154-167

Open Access Article

Маркетингова концепція розвитку туристичних послуг Закарпатської області

Шеверя Мирослава
кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Карпатський інститут підприємництва, e-mail:mir_ok@ukr.net

Ревть Юлія
старший викладач кафедри менеджменту, Карпатський інститут підприємництва, e-mail:revtkip@mail.ru

Дідович Юлія
кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки підприємства, Ужгородський національний університет, e-mail:juliadidovich@gmail.com

Цитувати статтю:

Шеверя М., Ревть Ю., Дідович Ю. Маркетингова концепція розвитку туристичних послуг Закарпатської області / М. Шеверя, Ю. Ревть, Ю. Дідович // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 10(242). – С. 154-167.

Анотація

Високий потенціал туристично-рекреаційного комплексу Закарпатської області забезпечує можливість галузі стати основним джерелом поповнення місцевих бюджетів, що є особливо актуальним в умовах децентралізації державного управління. Закарпатська область, яка займає вигідне географічне та геополітичне розташування, також є унікальною екологічною системою Заходу України. Досліджувана область є сприятливою зоною для розвитку всіх основних напрямків туризму. У статті визначено пріоритети та проблеми розвитку туристичних послуг на Закарпатті, визначено передумови застосування маркетингової концепції та комплексу маркетингу в процесі їх реалізації. У результаті проведеного SWOT-аналізу виявлено сильні сторони та перспективні можливості, крім того, передбачені слабкі місця та небезпеки (загрози) туристичної галузі Закарпатської області. Запропоновано ряд заходів, що сприятимуть розвитку туристичних послуг Закарпаття та окреслено основні напрямки реалізації державної політики в галузі туризму.

Ключові слова

туризм, рекреація, туристичний потенціал, маркетингова концепція, туристичні послуги, маркетинг-мікс.

JEL classification: М310 L830

УДК: 338.486

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Закон України Про туризм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2%D1%80
  2. Закон України Про захист прав споживачів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
  3. Козловський Є.В. Державне регулювання в галузі туризму: становлення та розвиток в Україні : автореф. дис. канд. наук з держ. управління: 25.00.02 / Козловський Євген Вікторович ; Національна академія держ. управління при Президентові України. – К., 2008.–20 с.
  4. Кусков А.С., Джаладян Ю.А. Основы туризма. / А.С. Кусков, Ю.А. Джаладян – М: КНОРУС, 2011. – 392 с.
  5. Статистичний додаток [Електронний ресурс] //Барометр міжнародного туризму ЮНВТО. – 2016, січень. – Т. 10. – Режим доступу: http://cf.cdn.unwto.org/sites/all/files/pdf/unwto_barom16_01_january_excerpt.pdf
  6. Транскордонне співробітництво в умовах розширення Європейського Союзу на Схід: Монографія / за ред. В.П. Мікловди. – Ужгород: Карпати, 2006. – 496 с.
  7. Шульгіна Л.М. Маркетинг підприємств туристичного бізнесу: монографія / Шульгіна Л.М. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – 579 с.
  8. Правик Ю.М. Маркетинг туризму [Електронний ресурс] / Ю. М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303 с. – Режим доступу: http://tourism-book.com/pbooks/book-76/ua/chapter-3003/
  9. Закарпатська область [Електронний ресурс] // Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C#.D0.94.D0.B5.D0.BC.D0.BE.D0.B3.D1.80.D0.B0.D1.84.D1.96.D1.8F
  10. Туризм і рекреація [Електронний ресурс] // Закарпатська обласна рада. – Режим доступу: https://zakarpat-rada.gov.ua/wp-content/plugins/as-pdf/generate.php?post=75

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->