Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 10, 154-167
Open Access Article
Шеверя Мирослава
кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Карпатський інститут підприємництва, e-mail:mir_ok@ukr.net
Ревть Юлія
старший викладач кафедри менеджменту, Карпатський інститут підприємництва, e-mail:revtkip@mail.ru
Дідович Юлія
кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки підприємства, Ужгородський національний університет, e-mail:juliadidovich@gmail.com
Шеверя М., Ревть Ю., Дідович Ю. Маркетингова концепція розвитку туристичних послуг Закарпатської області / М. Шеверя, Ю. Ревть, Ю. Дідович // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 10(242). – С. 154-167.
Високий потенціал туристично-рекреаційного комплексу Закарпатської області забезпечує можливість галузі стати основним джерелом поповнення місцевих бюджетів, що є особливо актуальним в умовах децентралізації державного управління. Закарпатська область, яка займає вигідне географічне та геополітичне розташування, також є унікальною екологічною системою Заходу України. Досліджувана область є сприятливою зоною для розвитку всіх основних напрямків туризму. У статті визначено пріоритети та проблеми розвитку туристичних послуг на Закарпатті, визначено передумови застосування маркетингової концепції та комплексу маркетингу в процесі їх реалізації. У результаті проведеного SWOT-аналізу виявлено сильні сторони та перспективні можливості, крім того, передбачені слабкі місця та небезпеки (загрози) туристичної галузі Закарпатської області. Запропоновано ряд заходів, що сприятимуть розвитку туристичних послуг Закарпаття та окреслено основні напрямки реалізації державної політики в галузі туризму.
туризм, рекреація, туристичний потенціал, маркетингова концепція, туристичні послуги, маркетинг-мікс.
JEL classification: М310 L830
УДК: 338.486