Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 3, 125-132
Формування національної ідентичності по змі через рекламних матеріалів
Сана Імран
Докторант Університету Хазар, e-mail:matlabm@yandex.ru
Цитувати статтю:
Сана Імран. Формування національної ідентичності по змі через рекламних матеріалів. / І. Сана // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 3(245). – С. 125-132.
Анотація
У статті досліджується питання оцінювання впливу на споживчу сутність рекламних оголошень, які використовуються для мусування теми патріотизму і на свідоме прагнення активізувати національну ідентичність індивіда. Відзначається, що активується національна ідентичність і соціальна самобутність, яка впливає на формування їх ідентичності.
Ключові слова
національна ідентичність, ідентичність, рекламні звернення, ЗМІ.
JEL classification: М310
УДК: 330.6
Література
- Sergio W. Carvalho and David Luna, 2013 Effects of National Identity Salience on Responses to Advertisements. Journal of Business Research.
- Jin Young Yoo, 2013, The Influence of National Identity Activation on Consumer Responses to Patriotic Ads: Caucasian vs. Asian Americans
- Thompson, A. (2001). Nations, National Identity and Human Agency: Putting People Back into Nations. The Sociological Review, 49(1), 18–32.
- Mark R. Forehand, Rohit Deshpande and Americus Reed II, Identity Salience and the Influence of Differential Activation of the Social Self-Schema on Advertising Response, Journal of Applied Psychology 2002, Vol. 87, No. 6, 1086–1099
- Forehand,M. R., Deshpande, R., & Reed, A., II (2002). Identity Salience and the Influence of Differential Activation of the Social Self-Schema on Advertising Response. Journal of Applied Psychology, 87(6), 1086–1099.
- Jinnie Jinyoung Yoo, Gachon University, Seongnam, South Korea Wei-Na Lee, University of Texas at Austin, Austin, ‘The Differential Effects of National Identity Activation on Consumer Response to Patriotism Themed Advertisements’. Sanders, Lisa. – All American Ads Advertising Age
- Abrams, D. (1994). Social Self-Regulation. Personality and Social Psychology Bulletin, 20, 473–483.
- Cheryan, S., & Bodenhausen, G. V. (2000). When Positive Stereotypes Threaten Intellectual Performance: The Psychological Hazards of Model Minority Status. Psychological Science, 11, 399–402.
- Druckman,D.(1994). Nationalism, Patriotism, and Group Loyalty: A Social-Psychological Perspective. Mershon Int. Stud. Rev. 38(1),43-46
- Carvalho, S. (2005). Understanding Consumption as Expression of Consumers’ National Identity, Doctoral Dissertation, The City University of New York, NY.
- Han C. M. (1988). The Role of Consumer Patriotism in the Choice of Domestic Versus Foreign Products. Journal of Advertising Research, 2,25-32.
- Dimofte, C. V., Forehand, M. R., & Deshpande, R. (2003). Ad Schema Incongruity as Elicitor of Ethnic Self-Awareness and Differential Advertising Response. Journal of Advertising, 32(4), 7–17.