Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 3, 56-68

Open Access Article

Компетентісний підхід до професійної підготовки як визначальний чинник ефективної зайнятості молоді

Золотова Лариса
аспірант, кафедра управління персоналом та економіки праці, Одеський національний економічний університет, e-mail:larisa.zolotova.2014@mail.ru

Цитувати статтю:

Золотова Лариса. Компетентісний підхід до професійної підготовки як визначальний чинник ефективної зайнятості молоді. / Л. Золотова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 3(245). – С. 56-68

Анотація

Досліджено вплив компетентісного підходу до професійної підготовки на формування ефективної зайнятості молоді в сучасних соціально-економічних умовах, розглянуті сутність та пріоритетні ідеї компетентісного підходу, на основі сучасних тенденцій розвитку молодіжного ринку праці наведені прогнози щодо найбільш затребуваних професій майбутнього, а також доведено доцільність імплементації компетентісного підходу в площині професійної підготовки молоді.

Ключові слова

компетентісний підхід, ефективна зайнятість молоді, система освіти, професійна підготовка, ринок праці.

JEL classification: I200

УДК: 330

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Белых И. Формирование профессиональных компетенций: проблема управле- ния / И. Белых // Высшее образование в России. – 2006. – № 11. – С. 46–49.
  2. Березюк О. Розвивальний аспект формування професійної компетентності май- бутніх судноводіїв / О. Березюк, В. Кара, В. Савченко // Вища школа. – 2010. – № 1. – С. 53–59.
  3. Вербицкий А. Контекстное обучение в компетентностном подходе / А. Вер- бицкий // Высшее образование в России. – 2006. – № 11. – С. 39–46.
  4. Гура О. І. Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури : авто- реф. дис.д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. І. Гура ; Ін-т вищ. освіти АПН України. – К., 2008. – 36 с.
  5. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування базових професійних компетенцій у майбутніх фахівців технічних спеціальностей : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В.А. Петрук; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008. – 36 с.
  6. Филатова Л.О. Компетентностный подход к построению содержания обучения как фактор развития преемственности школьного и вузовского образования//Дополнительное образование.-2005.-№7.-С.9-11.
  7. Федоров А.Э., Метелев С.Е., Соловьев А.А., Шлякова Е.В./ Компетентностный подход в образовательном процессе. Монография / [Електронний ресурс] – Режим доступу до джерела: http://window.edu.ru/resource/001/80001/files/kompetentnost.pdf
  8. Профессии будущего: Матеріали офіційного сайту https://hh.ua/article/17293
  9. Баранников А. В. Компетентностный подход и качество образования / А.В. Баранников. – М.: Московский центр качества образования, 2008. - 210 с.
  10. Future of jobs: Матеріали офіційного сайту Всесвітнього економічного форуму http://reports.weforum.org/future-of-jobs-2016/
  11. Матеріали офіційного сайту Атлас новых профессий http://atlas100.ru/catalog/

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->