Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 4, 156-172

Open Access Article

Особливості і умови українського сировинного ринку

Щербак Віталій
Одеський національний економічний уніерситет, e-mail:oneu.oda@ukr.net

Дідур Юлія
Одеський національний економічний уніерситет, e-mail:oneu.oda@ukr.net

Цитувати статтю:

Щербак Віталій, Дідур Юлія. Особливості і умови українського сировинного ринку. / В. Щербак, Ю. Дідур // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 4(246). – С. 156-172.

Анотація

У статті розглядається інтерпретацією концепції товарного ринку, особливості його функціонування і умов. Типові компоненти концепції ринку та різні підходи до її інтерпретації були вивчені і проаналізовані. Виявлено роль і різноманітність товарних ринків класифікацій. Структура товарного ринку простежувалися, що дозволяє визначити особливості його функціонування. Основні функції товарного ринку були згадані і додаткова один - інтегруюча функція - була введена, яка повинна з'єднати сферу виробництва і споживання з посередницькими трейдерами, що дозволяє охарактеризувати природу товарного ринку набагато ширше. Характерні риси товарного ринку були підкреслені. Необхідність аналізу та умови прогнозу ринку було доведено, що безпосередньо відноситься до виробничої і комерційної діяльності та управління організаційно-економічних відносин. Набір факторів для сприяння або перешкоджає розвитку стану ринку було виявлено; і намічені умови для успішного дослідження стану ринку продукту.

Ключові слова

товарний ринок, класифікація товарного ринку, умова ринку, функції товарного ринку, структура товарного ринку, аналіз кон'юнктури ринку, прогноз ринкових умов.

JEL classification: D400

УДК: 339.13 (477)

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Экономическая теория: учебник для вузов / Мочерный С. В. – М: Изд-во ПРИОР, 2005. – 322 с.
  2. Экономическая теория: учеб.пособие / [Давыденко Л.Н., Базылева А. И., Дичковский А. А.и др.]. – Минск: Выш. шк., 2007. – 32 с.
  3. Старостіна А. Маркетингові дослідження: Практичний аспект / А. Старостіна. – К.; М.; СПб: Вільямс, 2002. – 61 с.
  4. Косенков С. І. Маркетингові дослідження : Навчальний посібник / С.І. Косенков, Ю. Харковий. – К.: СКАРБИ, 2004. – 94 с.
  5. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов / А. Смит. – М.: Соцэктиз, 1962. – 126 с.
  6. Лисюк В.М. До теорії дослідження та розвитку товарних ринків / В.М. Лисюк. – Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. – 256 с.
  7. Інфраструктура товарного ринку: навч. посіб. / [Прокопенко О.В., Школа В.Ю., Дегтяренко О.О. та ін.]. – К.: ЦНЛ, 2007. – 296 с.
  8. Дайновській Ю.А. Торгівля як елемент системи послуг / Ю.А. Дайновській // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Вип. 236, Т. IV. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2008. – С. 958–965.
  9. Карпова Я.Ю. Підходи до класифікації товарних ринків регіону / Я.Ю. Карпова // Вісник ЛНУ імені Івана Франка, 2008. – С. 602–605.
  10. Кучеренко В.Р. Основи економічної кон'юнктури: навч. посібник / В.Р. Кучеренко, В.А. Карпов. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 224 с.
  11. Крамченко Л.І. Статистика товарів та послуг: навч. посібник / Л.І. Крамченко – Л.: Новий Світ, 2006. – 296 с.
  12. Рождєственська Л.Г. Статистика ринку товарів і послуг: навч. посібник / Л.Г.Рождєственська. – К.: КНЕУ, 2005. – 419 с.
  13. Буров А.С. Конъюнктура мировых рынков товаров и услуг / А.С. Буров. – Москва, 2009. – 122 с.
  14. Владимирова Н.А. Прогнозирование и планирование в условиях рынка / Н.А Владимирова. – М.: Издательский Дом «Дашков и К», 2009. – 308 с.
  15. Федорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Р.В Федорович, С. Семенюк. – Галицький економічний вісник. – 2009. – № 2. – С. 47-52.
  16. Светуньков С. Г. Прогнозирование экономической конъюнктуры в маркетинговых исследованиях / С.Г. Светуньков. – СПб.: СПбГУЭФ, 1997. – 106 с.
  17. Балджи М.Д. Модернізація ринкової економіки на постсоціалістичному просторі / М.Д. Балджи // Економічний вісник університету: зб. наук. праць учених та аспірантів. – Переяслав-Хмельницький, 2013. – С. 156 – 162.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->