Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 4, 69-83
Open Access Article
Никифоренко Валерій
доктор економічних наук, професор, Одеський національний економічний університет, e-mail:nikiforenko@te.net.ua
Кравченко Віра
кандидат економічних наук, професор, Одеський національний економічний університет, e-mail:nikiforenko@te.net.ua
Никифоренко Валерій, Кравченко Віра. Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства. / В. Никифоренко, В. Кравченко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 4(246). – С. 69-83
Статтю присвячено розгляду питань ролі іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. В статті визначено функції позитивного іміджу та коло цінностей позитивного іміджу. В процесі дослідження визначено: основні складові іміджу підприємств, уточнено його функції та класифікацію; роль іміджу як складової конкурентних переваг підприємства. Проаналізовано погляди на значення іміджу у створенні репутації, ділового авторитету та формування конкурентних переваг підприємства. Визначено вплив іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано, що розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем підприємства в умовах конкуренції є актуальною науковою проблемою, що має важливе значення, від рішення якої залежить конкурентоспроможність українських підприємств.
імідж, конкурентна перевага, позитивний імідж, конкурентоспроможність, репутація, діловий авторитет.
JEL classification: М310
УДК: 658.821:.17.022.1