Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 4, 69-83

Open Access Article

Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства

Никифоренко Валерій
доктор економічних наук, професор, Одеський національний економічний університет, e-mail:nikiforenko@te.net.ua

Кравченко Віра
кандидат економічних наук, професор, Одеський національний економічний університет, e-mail:nikiforenko@te.net.ua

Цитувати статтю:

Никифоренко Валерій, Кравченко Віра. Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства. / В. Никифоренко, В. Кравченко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 4(246). – С. 69-83

Анотація

Статтю присвячено розгляду питань ролі іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. В статті визначено функції позитивного іміджу та коло цінностей позитивного іміджу. В процесі дослідження визначено: основні складові іміджу підприємств, уточнено його функції та класифікацію; роль іміджу як складової конкурентних переваг підприємства. Проаналізовано погляди на значення іміджу у створенні репутації, ділового авторитету та формування конкурентних переваг підприємства. Визначено вплив іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано, що розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем підприємства в умовах конкуренції є актуальною науковою проблемою, що має важливе значення, від рішення якої залежить конкурентоспроможність українських підприємств.

Ключові слова

імідж, конкурентна перевага, позитивний імідж, конкурентоспроможність, репутація, діловий авторитет.

JEL classification: М310

УДК: 658.821:.17.022.1

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Ксьондз С., Яскал І., Мадей І. Концептуальні підходи до кількісного визначення іміджу підприємства// Ефективна економіка.– 2013. – № 3. – С. 26-32.
  2. Мурашов М. Имидж – все / М. Мурашов // Кадровый менедж-мент. – 2005. – № 3. – С. 78-82.
  3. Сизоненко В. О. Сучасне підприємництво: довідник. – К.: Знання-Прес, 2007. – 440 с.
  4. Согачева О.В. Имидж организации как фактор и индикатор ее конкурентоспособности / О.В. Согачева, Е.С. Симоненко // Молодой ученый. – 2014. – № 19. – С. 367-369.
  5. Ткачук Т. Депозит доверия / Т. Ткачук, М. Семенова // Секрет фирмы. – 2004. – № 7. – с. 28-35.
  6. Томилова М. Модель имиджа организации // Менеджмент и менеджер. – 2007. – № 9. – С. 26-32.
  7. Химич І. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури // Економiка та держава. – 2009. – № 2.– С.59-60.
  8. Хомуленко Т.Б. Теоретичні та практичні аспекти дослідження іміджу / НДІ педагогіки та психології ім. В.О. Сухомлинського Харківського національного педагогічного ун-ту ім. Г.С. Сково-роди / Т.Б. Хомуленко, Ю.Г. Падафет, О.В. Скориніна. – Х. : ВД «Інжек», 2005. – 272 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->