Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 5, 20-32

Open Access Article

Особливості впливу корпоративної культури на діяльність підприємств

Данчева Олена
викладач, Одеський національний економічний університет, e-mail:dancheva@ukr.net

Цитувати статтю:

Данчева Олена. Особливості впливу корпоративної культури на діяльність підприємств. / О. Данчева // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 5(247). – С. 20-32.

Анотація

У даній статті розглянуто особливості впливу корпоративної культури на діяльність сучасного підприємства. Проаналізовано основні концептуальні підходи до визначення терміну «корпоративна культура». Визначено рівні корпоративної культури, її складові та роль на підприємстві. Обґрунтовано вплив корпоративної культури на ефективність та конкурентоспроможність сучасного підприємства.

Ключові слова

корпоративна культура, імідж, менеджмент, ефективна діяльність, конкурентоспроможність.

JEL classification: М140

УДК: 65.012.32

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Євтухова Т.І., Легенько Ю.В., Родіонов О.В., Родіонов О.В., Руденко О.М. Корпоративна культура: навч.-метод. Посібник / ДП «Укртехінформ» – Київ, 2013. – 185 с..
  2. Скуратівський А. Правова культура у контексті особливостей розвитку соціального буття українського суспільства та національного характеру українців / А. Скуратівський//Вісник УАДУ при Президентові України. – 2002. – № 1. – С. 255-261.
  3. Семикіна М.В. Феномен корпоративної культури в системі важелів якісного розвитку трудового потенціалу. // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. – Донецьк: ІЕП НАНУ, 2013. – С. 343-353.
  4. Стадник В. В., Йохна М. А. Менеджмент: посібник. – К.: Академвидав, 2003. – 464 с.
  5. Асаул А.Н., Асаул М.А., Ерофеев П.Ю., Ерофеев М.П. Культура организации – ресурс для развития бизнеса / Под ред. д.є.н., проф. А.Н. Асаула. – СПб.: Гуманистика, 2007. – 206 с.
  6. Шавкун І.Г. Формування іміджу організації: [навчальний посібник для здобувачів вищої освіти бакалавра зі спеціальності менеджмент] / І.Г. Шавкун, Я.С. Дибчинська. – Запоріжжя, ЗНУ, 2016. – 111 с.
  7. Карпенко А.В., Коляда Ю.Г. Исследование влияния корпоративной культуры на деятельность предприятия и его инновационность / А.В. Карпенко, Ю.Г. Коляда // Технологический аудит и резервы производства. – № 6/4 (32). – 2016.
  8. Виханский О.С., Наумов А.Й. Менеджмент / О.С. Виханский, А.Й. Наумов. – М.: МГУ, 1995.
  9. Спивак В. Корпоративная культура / В. Спивак. – СПб.: 2001. – С. 14-20.
  10. Савчук Л., Бурлакова А. Розвиток корпоративної культури в Україні / Л. Савчук, А. Бурлакова // Журнал інтелектуальної еліти «Персонал». – № 5. – 2005.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->