Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 9, 74-83

Open Access Article

Проблеми мотивації та лояльності креативного персоналу в інноваційній підприємницькій діяльності

Ковальова Вікторія
кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, e-mail:vikakova04@gmail.com

Цитувати статтю:

Ковальова В. Проблеми мотивації та лояльності креативного персоналу в інноваційній підприємницькій діяльності / В. Ковальова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 9(251). – С. 74-83.

Анотація

У статті розглянуті проблеми лояльності, стимулювання та мотивації новаторської діяльності креативних працівників в інноваційній підприємницькій діяльності. Проведено аналіз розподілу обсягу витрат за видами інноваційної діяльності в Україні. Визначені помилки українських підприємців відносно мотивації креативних працівників та створення умов щодо їх лояльності. Запропоновані напрями морального творчого стимулювання креативних працівників.

Ключові слова

креативність, персонал, мотивація креативності, творчість, інноваційна діяльність, підприємництво.

JEL classification: М120

УДК: 00532:331.101.3:005.591.6

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Бирюкова И.Ю. Предпринимательская инновационная деятельность: понятие, особенности, виды / И.Ю. Бирюкова // Современные проблемы науки и образования. – 2012. – № 2. URL: https://www.science-education.ru/ru/article/view?id=5971 (дата обращения: 08.11.2017).
  2. Інноваційна діяльність промислових підприємств у 2015 році. URL: https://ukrstat.org/uk/druk/publicat/kat_u/publnauka_u.htm (дата обращения: 28.04.2016).
  3. Флорида Р. Креативный класс. Люди, которые создают будуще / Р. Флорида. пер. с англ. Н. Яцюк. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2016. – 420 с.
  4. Швед М., Довгань М. Розвиток творчого мислення як важлива складова формування творчої особистості / М. Швед, М. Довгань // Вісник Львів. Університету. Cерія педагогічна. – 2008. – Вип. 23. – С. 31-37.
  5. Amabile Teresa M. Componential Theory of Creativity / Т.М. Amabile. – Harvard Business School Working Paper, № 12-096, April 2012.
  6. Мухамедьяров А.М. Инновационный менеджмент: Учеб. Пособие / А.М. Мухамедьяров. – 2-е изд.: ИНФРА-М; Москва; 2008. – 137 с.
  7. Суворова А. Лояльность как она есть / А. Суворова. URL: http://www.salon-krasoty.ru/bisness/hr/upravlenie-personalom/lojalnost-personala/ (дата обращения: 04.04.2006).

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->