Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 10, 5–14

Open Access Article

Підвищення конкурентоспроможності підприємства у сферi нерухомостi

Банчуковська Руслана
магістр, Одеський національний економічний університет, e-mail:stroiserviceuge444@gmail.com

Цитувати статтю:

Банчуковська Р. Підвищення конкурентоспроможності підприємства у сферi нерухомостi / Р. Банчуковська // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 10(252). – С. 5-14.

Анотація

На сучасному етапі економічного розвитку проблема конкурентоспроможності посідає центральне місце в економічній політиці держави. Створення конкурентних переваг перед суперником стає стратегічним напрямком діяльності держави та її органів у галузі забезпечення конкурентоспроможності національної економіки, але особливу важливість набуває конкурентоспроможність підприємства сфери нерухомості, як основної ланки економіки, т. к. підвищення значущості сфери послуг в соціально-економічному розвитку суспільства є в даний час загальносвітовою тенденцією [1]. Конкурентоспроможність підприємства — це рівень його компетенції відносно інших підприємств конкурентів у нагромадженні та використанні виробничого потенціалу певної спрямованості, а також його окремих складових: технології, ресурсів, менеджменту (особливо — стратегічного поточного планування), навичок і знань персоналу, що знаходить вираження в таких результуючих показниках, як якість продукції, прибутковість, продуктивність. У статті розглянуто сутність та значення конкурентоспроможності підприємств, методи оцінки конкурентоспроможності підприємств та фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства.

Ключові слова

конкурентоспроможнiсть, економiчна конкуренцiя, розвиток підприємств, пiдвищення конкурентоспроможностi, продуктивнiсть підприємств, нерухомiсть.

JEL classification: M300 D400

УДК: 334.716

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Глушко М.В., Балджи М.Д. Конкурентоспроможність підприємства як системо утворюючий компонент національної економіки / М.В. Глушко, М.Д. Балджи // Науковий студентський вісник. Одеський національний економічний університет. Факультет економіки та управління виробництвом. – 2014. – №20 (2). – С. 29-31.
  2. Воронкова А.А. Концепція управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства / А.А. Воронкова // Економіст. – 2013. – № 8. – С. 14–17.
  3. Гудзь О.Є. Формування та механізм реалізації стратегії управління конкурентоспроможністю підприємства / О.Є. Гудзь, О.С. Степасюк /// Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Економіка, менеджмент, бізнес» / редкол.: Д.О. Мельничук (відп. ред.) та ін. – 2011. – Вип. 168. – Ч. 1 – С. 194-203.
  4. Олексенко Р.І. Методичні підходи до формування конкурентоспроможності підприємства / Р. І. Олексенко // Держава і регіони. – 2014. – № 2. – С. 172–174.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->