Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 2, 95-107

Open Access Article

Міжнародна репутація країни як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності: логістичний аспект

Короленко Наталія
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:natkor@ukr.net

Соломко Владлена
Одеський національний економічний університет, e-mail:saneldalv@gmail.com

Цитувати статтю:

Короленко Н., Соломко В. Міжнародна репутація країни як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності: логістичний аспект / Н. Короленко, В. Соломко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 2(254). – С. 95-107.

Анотація

У представленій роботі досліджується процес створення та споживання позитивного іміджу держави, позиціювання, як основного методу формування. В статті аналізується комунікативні стратегії по просуванню іміджу країни. Одним з головних аспектів м'якої сили є міжнародний престиж. Автори вивчають поняття «імідж держави», мету його побудови, функції та фактори, що впливають на позитивне формування. Значну увагу приділено інструментам та механізмам формування позитивного образу країни. У статті приведено аналіз поглядів дослідника Ернеста Галумова, підсумки його думок та вивчення, щодо типів іміджу та надано приклади. Визначено логістичний аспект щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності країни. На закінчення розповідається про ділову репутацію або гудвіл, поняття та фактори впливу на них.

Ключові слова

імідж країни, ділова репутація, міжнародний престиж, інформаційна логістика, міжнародна конкурентоспроможність, гудвіл.

JEL classification: F 000

УДК: 658.8

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Joseph S Nye. Public Diplomacy and Soft Power // The Annals of the American Academy of Political and Social Science. – 2008. – vol. 616, № 1. – Р.94.
  2. Василенко И.А. Имиджевая стратегия России в контексте мирового опыта. / И.А. Василенко // Власть. – 2013. – C. 24-28.
  3. Николаева Ю. В., Болголюбова Н.М. Межкультурная коммуникация и международный культурный обмен / Николаева Ю.В., Болголюбова Н. M. // Культурологiя – 2009. – С. 367-369.
  4. Лебедева Т.П., Михайленко Т.А. Имидж государства в мировом политическом пространстве: структурные модели формирования / Т.П. Лебедева, Михайленко Т. А. // Архiв наукових статей. – 2014. – С. 191-194.
  5. Шелег Н.С., Енин Ю.И. Междуународная торговля / Н.С. Шелег, Ю. И. Енин. – К.: Вища школа, 2014. – 68 с.
  6. Федорів Т. Репутація краіни та державний брендинг як категорії науки державного управління / Т. Федорів. – К.: Нацiональна академiя державного управлiння при Президентовi України,2011.–12 с.
  7. Имидж и репутация – две большие разницы [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.sostav.ru/articles/2002/03/25/pr250302/
  8. Короленко Н.В. Логістичний аспект управління туристичними підприємствами: формування позитивного іміджу регіону // Агросвіт. – № 23. – 2013. – С. 54-59.
  9. Крикавський Є.В. Логістичне управління /Є.В.Крикавський. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2005. – 684 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->