Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 3, 55-64

Open Access Article

Значення дисциплин соціогуманітарного циклу для ринків праці та освітніх послуг

Гловацька Олена
старший викладач кафедри філософії, історії та політології, Одеський національний економічний університет, е-mail:glov@ukr.net

Цитувати статтю:

Гловацька О. Значення дисциплин соціогуманітарного циклу для ринків праці та освітніх послуг / О. Гловацька // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 3(255). – С. 55-64.

Анотація

Статтю присвячено ролі гуманітарних дисциплін в пошуку балансу між ринками праці і освітніх послуг, в ній міститься спроба аналізу перспектив сучасного випускника в працевлаштуванні і побудові кар'єри. Ситуація розглянута під кутом компетентнісного підходу і теорії капіталу. Виявляється, від молодого професіонала, крім знань за фахом, потрібні гнучкість мислення, вміння вчитися і перенавчатися, перемикатися з завдання на завдання, широкий кругозір, комунікативні навички, здатність до взаєморозуміння зі співробітниками інших спеціальностей, до координації в системі управління, вміння виробити та відстояти свою позицію, підтримувати відносини "наставник-учень", виробляти гуманні рішення. Ці знання, навички та вміння, придбані в вузах, головним чином, за рахунок соціогуманітарного циклу дисциплін, дають випускнику більше можливостей працевлаштування.

Ключові слова

ринок праці, працевлаштування, освіта, компетентнісний підхід, теорія людського капіталу.

JEL classification: I 200

УДК: 331.5

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Furia D., Education and labour market in the age of globalisation: some evidence for EU-27 // Procedia Social and Behavioral Sciences, # 9, 2010y, - available online at www.sciencedirect.com.
  2. Frazier J., Creating a Generation of Humanitarian Art Activists (Artivists) // Diversity of democracy - TDC/AAC&US citizenship siege project, march 16, 2017 - available online at www.aacu.org.
  3. Miloradova N., The social-humanitarian disciplines in the technical university: for and against - MATEC Web of Conferences matecconf, Spb -W, 2016 - available online at www.matec-conferences.org.
  4. Horbal N., Double-sided analysis of the labor market in Ukraine: graduates’ and employers’ view // Econtechmod. An international quarterly journal – 2016, Vol. 5, # 1.
  5. Попа А., Колишко Р., Дослідження та аналіз вакансій і потреб у кваліфікованих кадрах у країнах ЄС, Республіці Молдова та в Україні, - Будапешт МОП, 2013.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->