Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 4, 154-164

Open Access Article

Сегментування ринку молока та молочної продукції в Україні

Чебан Роман
магістр Одеського національного економічного університету, e-mail:Roman.Cheban@ukr.net

Цитувати статтю:

Чебан Р. Сегментування ринку молока та молочної продукції в Україні / Р. Чебан // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 4(256). – С. 154-164.

Анотація

Економічні умови, які склалися в останні роки в Україні, ставлять перед галуззю завдання задовольнити не тільки внутрішню потребу у високоякісній продукції, а й забезпечити населення високоякісною продукцією та вийти на ринок країн ЄС. В умовах розширення конкуренції все більшого значення для забезпечення стабільності виробництва і рентабельності продукції набуває такий фактор, як стан загальної кон'юнктури ринку. У рамках аналізу ринкової кон'юнктури вивчення сегментування ринку – необхідна умова формування цілісної картини стану ринку, що потрібна для створення державної економічної та соціальної політики регулювання ринку. Лише визначивши обсяги споживання та основні групи споживачів, можна приймати рішення щодо необхідності тих чи інших змін в галузі.

Ключові слова

сегментування, молоко, молочна продукція, сільське господарство.

JEL classification: J 443

УДК: 339.138

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Особливості ринку молока в Україні. Виробництво і споживання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://koloro.ua/blog/issledovaniya/osobennosti-rynka-moloka-v-ukraine-p roizvodstvo-i-potreblenie.html
  2. Молочний сектор: реалії і перспективи[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://agro-business.com.ua/ekonomichnyi-gektar/2805-molochnyi-sektor-realiii-i-perspektyvy.html
  3. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з англ.: уч. пос. – М.: Видавничий дім "Вільямс", 2001. – 608 с.
  4. Савицька В.П. Актуальні проблеми розвитку ринку молока і молочних продуктів // Економіка АПК. – 2016, № 11. – С. 102-106.
  5. Саблук П.Т., Карич Д.Я., Коваленко Ю.С. Основи організації сільськогосподарського ринку. – К.: ІАЕ УААН, 2003. – 188 с.
  6. Дудар Т.Г., Голомша Н.Є. Перспективи розвитку регіонального ринку молока і молокопродуктів // Економіка АПК. – 2012, № 9. – С. 126-
  7. Кочетков О.В., Вольвак С.О. Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності молокопереробних підприємств // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 129. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2003. – С. 182-186.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->