Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 5, 191-207

Open Access Article

Методичні особливості прогнозування маркетингових показників банківської діяльності

Нікітченко Олександр
старший викладач, Одеський національний економічний університет, e-mail:anistar@ukr.net

Обнявко Олександр
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:deansfpk@ukr.net

Сирчин Олександр
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:aleks_syrchin@ukr.net

Цитувати статтю:

Нікітченко Олександр, Обнявко Олександр, Сирчин Олександр. Методичні особливості прогнозування маркетингових показників банківської діяльності. / О. Нікітченко, О. Обнявко, О. Сирчин // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 5(257). – С. 191-207.

Анотація

У статті обґрунтовується можливість і необхідність прогнозування соціально-економічних подій і явищ – банк у своїй діяльності неминуче стикається з рухливістю або невизначеністю зовнішнього середовища. Рухливість (мінливість, нестабільність) маркетингового середовища в економіці пояснюється, в першу чергу, високою насиченістю споживчого ринку, його різноманітним, швидко змінюваним характером, нестабільністю соціальної, політичної і правової сфери. У цих умовах для прийняття рішень в комерційному банку потрібно спиратися на постійне оновлення даних про зовнішнє середовище, тобто здійснювати їх аналіз і прогноз. Прогнозування як метод зниження ризиків, що викликані невизначеністю, дозволяє дізнатися найбільш ймовірний стан зовнішнього маркетингового середовища в майбутньому. У статті пропонується теоретико-методичний підхід до прогнозування різних маркетингових показників, які відображають зовнішні і внутрішні фактори, що впливають на управління діяльністю банку.

Ключові слова

: банк, банківська діяльність, ринок банківських послуг, маркетинг ринку, моделювання маркетингових показників, прогнозування маркетингових показників.

JEL classification: С530

УДК: 336.7

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Андерсон Т. Статистический анализ временных рядов. – М.: Мир, 1976. – 755 с.
  2. Вальравен К. Управление рисками в коммерческом банке / [пер. с англ.]. – Вашингтон: Институт экономического развития мирового банка, 1997. – 303 с.
  3. Грюнинг Х. Анализ банковских рисков / [пер. с англ.]. – М.: Издательство «Весь мир», 2007. – 304 с.
  4. Доугерти К. Введение в эконометрику. – М.: Инфра-М, 2001. – 402 с.
  5. Діяльність банків у забезпеченні сталого розвитку фінансового ринку України: монографія / За ред. В. В. Коваленко. – Одеса: Видавництво «Атлант», 2014. – 358 с.
  6. Фрост Стивен М. Настольная книга банковского аналитика. – Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2006. – 672 c.
  7. Синки Дж. Финансовый менеджмент в коммерческом банке и в индустрии финансовых услуг / [пер. с англ.]. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 1018 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->