Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2019, 1, 62-73

Open Access Article

Визначення поняття інновації та передумови інноваційної діяльності у соціальній сфері України

Знамеровська Анна
магістрант, Одеський національний економічний університет, e-mail:znamerovskayaanet@gmail.com

Балджи Марина
доктор економічних наук, професор, Одеський національний економічний університет, e-mail:znamerovskayaanet@gmail.com

Цитувати статтю:

Знамеровська Анна, Балджи Марина. Визначення поняття інновації та передумови інноваційної діяльності у соціальній сфері України. / А. Знамеровська, М. Балджи // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2019. – № 1(264). – С. 62-73

Анотація

У статті розглянуто визначення поняття «інновація» та «соціального підприємництво». Наведені основні типи інновацій та причини розвитку соціального підприємства в Україні. Автором визначені та наведені основі передумови інноваційної дільності у соціальній сфері. Досліджено підходи до визначення інновацій та соціальних інновацій; виявлено передумови інноваційного розвитку підприємств; визначено специфіку соціального підприємництва і приклади його розвитку в Україні та світі. Критеріями успішної діяльності соціальних підприємств в Україні є: соціальна або екологічна спрямованість діяльності на вирішення конкретних соціальних проблем; прибуткова діяльність, самоокупність і фінансова стійкість, що сприяє до незалежності від зовнішнього фінансування; реінвестиція доходу в бізнес на рішення соціальних проблем; інноваційна діяльність, яка спрямована на застосуванні нових підходів на розв’язання соціальної проблеми; масштабованість і тиражованість; підприємницький підхід.

Ключові слова

інновації, соціальне підприємництво, соціальний бізнес, соціально-вразливі групи населення, економічна ефективність, інноваційні заходи, інноваційний розвиток підприємств, соціальне спрямування.

JEL classification: M 140; O 310; DOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-52-73

УДК: 364.044.4

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособно-стью организации: учеб. пособие. – М. : Эксмо, 2004. – 544 с.
  2. Ашока: лучшие практики последних лет [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.nb-forum.ru/interesting/stories/ashoka-luchshie-praktiki-poslednih-let.html
  3. Борнштейн Д. Как изменить мир. Социальное предпринимательство и сила новых идей. – М.: Альпина Паблишер, 2015.
  4. Програма підтримки експорту до Канади U CAN EXPORT запрошує до участі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.if.gov.ua/news/programa-pidtrimki-eksportu-do-kanadi-u-can-export-zaproshuye-do-uchasti
  5. Смаглій К. Чи потрібен Україні закон про соціальне підприємництво? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.google.com/search?ei=L18SXMfwKO_CrgSpk4_oCA&q=%D0%9A.+%D0%A1%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9+%D1%82%D0%B8%D0%BF%D0%BE%

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->