Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2021, 3-4 (280-281), 100-107
Open Access Article
Нєчева Наталія Валеріївна
кандидат економічних наук, старший викладач кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: Nata_1989-08@mail.ru, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-6869-3219
Шикіна Ольга Володимирівна
кандидат економічних наук, доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: katzchen.gusyeva@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-5294-3367
Ярьоменко Сергій Григорович
кандидат географічних наук, доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: syaromenko@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-3750-825X
Нєчева Н. В., Шикіна О. В., Ярьоменко С. Г. Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет.2021.№ 3-4(280-281).С.100-107.
Метою статті є аналіз сучасного використання елементів брендингу в просуванні м. Одеса як туристичної дестинації. Виклики останніх років, такі як фінансова криза, нестабільна політична ситуація, пандемія Covid-19 роблять значимість туристичного бренду міста Одеси вельми актуальною. Крім вищенаведеного Одеський регіон стикається з великою конкуренцією на ринку внутрішнього туризму; наявністю великої альтернативної пропозиції відпочинку у інших регіонах країни; більш лояльним підходом до цінової політики; потребою виявлення інноваційних складових туристичного продукту для підвищення туристичної привабливості. Досліджено, що цінність туристичного бренду для Одеси полягає у: реалізації споживчих емоційних та функціональних очікувань від споживання туристичних продуктів; забезпеченні диференціації мультикорисностей туристичних ресурсів та споживчих характеристик туристичних продуктів; виконанні функції так званої бізнес-карти щодо підвищення туристичної привабливості міста і т.д. В рамках маркетингової стратегії було запропоновано позиціонувати Одесу як місце, в якому особа (турист) може комфортно генерувати ідеї, думати, творити, знаходити нестандартні рішення. Це знайшло вираження в бренд-концепціях.
бренд, брендинг, імідж, туристична дестинація, бренд туристичної дестинації, імідж території, бренд Одеси.
JEL classification: L830; M310; DOI: 10.32680/2409-9260-2021-3-4-280-281-100-107
УДК: 338.48