Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2021, 7-8 (284-285), 117-122

Open Access Article

Особливі риси сектору інтернет підприємництва

Орленко Ольга Михайлівна
кандидат економічних наук, старший викладач, старший викладач кафедри економіки підприємства та організації підприємницької діяльності, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: orlenko20022015@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-8814-4476

Макась Сергій Олегович
студент 3 курсу факультету економіки та управління підприємництвом, Одеський національний економічний університет, м. Одеса, Україна, e-mail: makassergeyolegovich@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-2295-05ІХ

Цитувати статтю:

Орленко О. М., Макась С. О. Особливі риси сектору інтернет підприємництва. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2021. № 7-8(284-285). С. 117-122.

Анотація

У статті розглядається місце та значення сфери Інтернет підприємництва як основного елементу інформаційної, "нової" економіки. Доведено важливість Інтернет підприємництва як важливого та перспективного напрямку розвитку української економіки Зазначено головні переваги та можливості, які відкриваються сучасним суб'єктам господарювання за допомогою сфери Інтернет. Виявлено, що Інтернет-компаніям притаманні риси компаній інноваційного типу, основна комерційна діяльність яких реалізується в мережі Інтернет. Визначено основні відмінні риси Інтернет-компаній від традиційних форм ведення бізнесу. Розглянуто основні принципи побудови бізнесу в мережі Інтернет. Розкрито особливості та елементи процесу організації Інтернет-компанії. Проаналізовано структуру та характеристику споживачів сфери Інтернет підприємництва.

Ключові слова

Інтернет підприємництво, підприємництво, інформаційна економіка, Інтернет-компанія, Інтернет магазин, бізнес.

JEL classification: L260; DOI: 10.32680/2409-9260-2021-7-8-284-285-117-122

УДК: 334.722:004.738.5

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Поляков М. В. Особливості підприємництва в економіці знання. Економічний простір. 2014. № 89. С. 51-62. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_89_7.
  2. Цалко Т. Р. Особливості онлайн-підприємництва в Україні. Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали виступів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (11 квітня 2019 р., м. Київ). Київ : КНУТД, 2019. С. 238-241.
  3. Афанасьєв В.А. Відмінні ознаки електронної торгівлі. Інтернет маркетинг. 2017. № 5. С. 17-18.
  4. Терещенко Е. Ю. Розвиток інтернет-торгівлі в умовах сучасного бізнес-середовища. Ефективна економіка. 2019. № 9. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7381 (дата звернення: 02.09.2021)
  5. Інтернет-торгівля. Практичний вебінар. Київ 2018. URL: http://payu.ru/novosti/webinar/ (дата звернення: 20.06.2021).
  6. Купріянова Т.М. Сучасні інновації в Інтернеті. 2019. № 4. С. 73-75.
  7. Правове регулювання Інтернет-торгівлі. URL: http://www.krconsult.org/about/analytics/keypages/keypage-7/research-Internet-trade/ (дата звернення: 20.06.2021).
  8. Хижняк О.С. Недоліки електронного бізнесу в України і шляхи їх усунення // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2016. № 16. С. 90-94.
  9. Управління інтернет-магазином: ключові деталі успіху. URL: https://envybox.io/blog/upravlenie-internet-magazinom/
  10. Хизрич Р., Пітері М. Підприємництво. М., 2020. Вип. 1. № 20. С. 90-92

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->