Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2022, 1-2 (290-291), 88-94

Open Access Article

Забезпечення реалізації конкурентних стратегій оператора телекомунікацій

Галан Людмила Володимирівна
кандидат економічних наук, доцент кафедри публічного управління та адміністрування, Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку, м. Одеса, Україна, e-mail: galan.l@ukr.net, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-4118-9255

Цитувати статтю:

Галан Л. В. Забезпечення реалізації конкурентних стратегій оператора телекомунікацій. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). Одеса: Одеський національний економічний університет. 2022. № 1-2(290-291). С. 88-94.

Анотація

В статті розглянуті теоретичні аспекти щодо використання конкуретних стратегій оператора телекомунікацій та виділено конкурентні стратегії для забезпечення їх реалізації в діяльності оператора телекомунікацій України. Використовувалась методика системного аналізу, з питань визначення основних понять конкурентних стратегій, а також характеристика діяльності оператора телекомунікацій. В статті виділені переваги та недоліки конкурентних стратегій підприємства. Також для того, щоб побачити вплив тих чи інших факторів на соціально-економічний розвиток оператора зв’язку в сучасних умовах, було сформовано SWOT – аналіз діяльності оператора лідера України, а саме, компаній «ПрАТ Київстар». Результатом є забезпечення успішної реалізації обраних конкурентних стратегій в діяльності оператора телекомунікацій, які формують конкурентні позиції на ринку та подальший розвиток оператора мобільного зв’язку. Практичне використання виділених конкурентних стратегій в діяльності оператора телекомунікацій забезпечить гідні конкурентні позиції на ринку та подальшу позитивну перспективу в діяльності оператора мобільного зв’язку ПрАТ Київстар.

Ключові слова

стратегія, оператор, сфера телекомунікацій, конкурентні стратегії, конкуренція, діяльність, реалізація, перспективи.

JEL classification: L100; L120; D400; D410; DOI: 10.32680/2409-9260-2022-1-2-290-291-88-94

УДК: 339.1

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Костюк Г.В., Дубровська І.О., Костюк Г.В. Дослідження сучасних конкурентних стратегій. Ефективна економіка. 2015. №11. С. 1-6.
  2. Гранатуров М.В., Литовченко І.В., Кораблінова І.А. Управління конкурентоспроможністю оператора телекомунікацій. Навчальний посібник. К. Кафедра, 2013. 256 с.
  3. Портер М. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов; 2-е изд.; пер. с англ. М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. С. 1–74.
  4. Офіційний сайт компанії ПрАТ «Київстар» URL: https://kyivstar.ua/uk/mm (дата звернення 1.02.2022);
  5. Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua. (дата звернення 2.02.2022).
  6. НКРЗІ, 2020. Звіт про роботу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації за 2020 рік. (дата звернення 3.02.2022).
  7. Лазоренко Л.В. SWOT-аналіз діяльності підприємств мобільного зв’язку. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2017. №23. С. 54-57.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->