Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 1, 116-122

Open Access Article

Відмінності структури витрат на рекламу в інтернеті

Піддубна Вікторія
магістрант, Одеський національний економічний університет, e-mail:

Цитувати статтю:

Піддубна Вікторія. Відмінності структури витрат на рекламу в інтернеті. / В. Піддубна // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 1(221). – С. 116-122.

Анотація

Перетворення економіки України, що відбуваються у наслідок глобалізації, дозволяють суспільству формувати нові галузі в традиційно консервативних сферах життєдіяльності. Поступово в окрему підгалузь виділяється реклама в Інтернеті і її об'єм постійно зростає. У свою чергу Інтернет - рекламні засоби видозмінюються, трансформуються і (відповідно зростають витрати на рекламні заходи), виникає потреба в системних дослідженнях обліку витрат на окремі види реклами в Інтернеті. Спільно із співробітниками Одеської рекламної фірми “Inspire metamarketing”, автором проведено вивчення як на практиці складаються відмінності структури витрат на рекламу залежно від періоду життя рекламного продукту.

Ключові слова

витрати, маркетингові комунікації, інтернет, рекламодавець, виробник реклами, розповсюджувач реклами, контекстна реклама, банери, відео реклама, бренд

JEL classification: М37

УДК: 659.1:657

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Адаменко, Т.М. Затраты и расходы предприятия как объект управления. Т.М. Адаменко - [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Emp/2009_21/63Adam.htm
  2. Гринченко, А.В. Разграничение понятий расходы, затраты, расходы и потери.А.В. Гринченко .Экономический форум. 2012 № 3 [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/ekfor/2012.3/1.pdf
  3. Дерий В. Термин "расходы" и его трактовка для нужд учета и контроля В. Дерий Галицкий экономический вестник. – 2010. – № 1(26). – С. 154-160.
  4. Ильченко, Л.Б. Учет и анализ затрат на производство (на материалах предприятий пищевой промышленности Украины): автореф. дис. канд. эконом. наук: спец. 08.06.04 "Учет и аудит" /Л.Б. Ильченко. – К., 2006. – 19 с.
  5. Скрыпник М.И. Определение сущности понятий «расходы» и «затраты». / М.И.Скрипник // Международный сборник научных трудов. – 2003. – Выпуск 2 (17). – С. 308 - 312.
  6. Бочуля Т. Учетно-информационный аспект товародвижения в системе электронной торговли. Бухгалтерский учет и аудит. / Т. Бочуля. – 2013. – № 4. – 57 с.
  7. Гура Н.А. Учет видов экономической деятельности / Н.А. Гура. – К.: «Центр учебной деятельности» - 2010. – 390 с.
  8. Demetris Vrontis. Strategic assessment: the Importance of Branding in the European Beer market.British Food Journal, 1998. – № 100(2). – С.76-80.
  9. Urde M. Core Value-based Corporate Brand Building. European Journal of Marketing. - 2003. – №7. – С. 37.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->