Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 2, 5–14
Open Access Article
Басюк Ольга
кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та управління туризмом, Одеський національний економічний університет, e-mail:basikao@ukr.net
Басюк О. Проблема брендингу туристичних територій. / Басюк Ольга // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 2(222). – С. 5-14.
У статті комплексно розглянуто проблему брендингу туристичної території в умовах зростаючої конкуренції. Визначено сутність, складові та основні етапи брендингу туристичної території як процесу. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності використання туристичного потенціалу регіонів. Проаналізовано основні ефекти від брендингу території у соціально-економічній сфері функціонування регіону. Доведено, що провідним видом ефективності брендингу території стає соціокультурна ефективність, серед компонентів якої найбільш важливими є показники якості та вартості життя населення, а також показники культурно-історичного та рекреаційного потенціалу туристичного регіону. Проаналізовано варіанти розвитку туристичної привабливості та конкурентоспроможності регіону. Сформульовано основні принципи і положення при розробці концепції бренду туристичної території. Запропоновано програму брендингу регіону, що має за мету підвищення його туристичної атрактивності.
бренд, брендинг, маркетинг, ефект, територія, туристична дестинація.
JEL classification: L83
УДК: 339.1:332.1