Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 2, 114-125

Open Access Article

Бенчмаркінг як засіб підвищення ефективності роботи банку

Сівак Марія
магістрант фінансово-економічного факультету, Одеський Національний економічний університет, e-mail:mariasivakk@gmail.com

Цитувати статтю:

Сівак М. Бенчмаркінг як засіб підвищення ефективності роботи банку. / М. Сівак // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 2(22). – С. 114-125.

Анотація

У статті розглянуто бенчмаркінг як інструмент вдосконалення роботи банку. Проаналізовано історію виникнення бенчмаркінгу, розглянуто основні його види, етапи проведення бенчмаркінгу. Наведені приклади з досвіду західних країн, де бенчмаркінг вже давно використовується як інструмент для постійного зростання якості банківських послуг. Обгрунтовано доцільність використання бенчмаркінгу в Україні для антикризового управління в банках за умов нестабільності фінансового сектору економіки. Крім того, ґрунтуючись на результатах проведеного дослідження, автором наведені можливі ризики проведення бенчмаркінгу і причини отримання невдалих результатів. Надані пропозиції стануть корисними ідеями для менеджерів банку щодо підвищення конкурентоспроможності фінансової установи. На державному рівні використання методів бенчмаркінгу призводе до підвищення якості послуг у всьому банківському секторі.

Ключові слова

: бенчмаркінг, сучасні засоби конкурентної боротьби, антикризове управління в банку, порівняльний аналіз банків, технології конкурентного аналізу, вдосконалення роботи банку.

JEL classification: Е59

УДК: 334.28

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Аренков И.А. Бенчмаркинг и маркетинговые решения [Електронний ресурс] / И.А. Аренков, Е.Г. Багиев. – 2006. – Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/read/m12/ index.htm.
  2. Балабанова Л. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга : монографія / Л.Балабанова, А. Кривенко. – Донецк : ДонГУЭТ им. Туган-Барановского, 2004. – 147 с.
  3. Боган К. Бизнес-разведка. Внедрение передовых технологий : пер. с англ. / К. Боган, М. Инглиш ; под. ред. Б. Л. Резниченко. − М. : Вершина, 2006. − 368 с.
  4. Ватсон Грегори Х. Бенчмаркинг в примерах / Грегори Х. Ватсон // Деловое совершенство. − 2006. − № 8. − С. 28-32
  5. Дёриг Ханс Ульрих. Универсальный банк – банк будущего. Финансовая стратегия на рубеже века: Пер. с нем. – М.: Междунар. Отношения, 2001. – 384 с.
  6. Довгань Л. Конкурентоспроможність підприємств : монографія / Л. Довгань – К. : ІВЦ Видавництво «Політехніка», 2004.- 144с. бенчмаркинга на малых и средних предприятиях, журнал "Методы менеджмента качества" №8, 2004. – С. 28-32

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->