Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 3, 112-123

Open Access Article

Вимір впливу інноваційної складової на конкурентоспроможність виноробних підприємств за допомогою методу головних компонент

Нестеренко Ольга
аспірант кафедри економіки та управління національною економікою, Одеський національний економічний університет, e-mail:oneu.oda@ukr.net

Цитувати статтю:

Нестеренко Ольга. Вимір впливу інноваційної складової на конкурентоспроможність виноробних підприємств за допомогою методу головних компонент. / О. Нестеренко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 3(223). – С. 112-123.

Анотація

У ринкових умовах висока конкурентоспроможність суб'єктів господарювання є запорукою отримання високого і стабільного доходу. Підтримка високої конкурентоспроможності означає, що всі ресурси підприємства використовуються настільки продуктивно, що воно стає більш прибутковим, ніж його головні конкуренти. У своїй роботі автор розглядає ряд факторів, які впливають на конкурентоспроможність. Автор вперше застосував метод головних компонент у визначені впливу інноваційної складової конкурентоспроможності виноробних підприємств Одеської області. Автор доходить висновку, що найбільший вплив на конкурентоспроможність підприємства надає інноваційна складова. Та за допомогою кореляційної матриці доводить взаємозв’язок інновацій та конкурентоспроможності. У даній статті автором було розглянуто існуючі методи оцінки конкурентоспроможності підприємств, а також була запропонована методика визначення впливу інновацій на конкурентоспроможність виноробних підприємств. Даний аналіз був проведений за допомогою методу головних компонент

Ключові слова

конкурентоспроможність, підприємство, економіка, продуктивність капіталу, інвестиції, вартість, продуктивність.

JEL classification: O31

УДК: 330.3:663.2

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Янковой А.Г. Многомерный анализ в системе STATISTICA: Учебник.- К., 2001. - 218 с.
  2. Державний комітет статистики. [Електроний ресурс]. – Режим доступа: http://ukrstat.gov.ua/
  3. Про коммерційну таємницю: закон України [Електроний ресурс]. – Режим доступа: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1079-14
  4. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / пер. с англ.-СПб.: Питер, 1999. - 433 с.
  5. Портер М. Конкурентная стратегия. Методика анализа отрасли и конкурентов / пер. с англ.-М.: Алпина Бизнес Букс, 2005. - 328 с.
  6. Фатхутдинов Р.А. Организация производства: Ученик.-М.: ИНФРА-М, 2010. - 544 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->