Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 6, 101-110

Open Access Article

Типологія видів моніторингу полівекторного розвитку підприємств

Дідик Андрій
Кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка», e-mail:zezukhavj@gmail.com

Цитувати статтю:

Дідик Андрій. Типологія видів моніторингу полівекторного розвитку підприємств. / А. Дідик // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 6(226). – С. 101-110.

Анотація

У статті розвинуто типологію видів моніторингу полівекторного розвитку підприємств за низкою суттєвих та незалежних ознак, а також конкретизовано змістове наповнення таких видів, що допоможе скласти уявлення про їхню різноманітність та спростити вибір під час ухвалення різних управлінських рішень у бізнес-середовищі. Розглянуто особливості розвитку підприємств в умовах ринкової економіки, а також висвітлено основні підходи до трактування його сутності. Запропоновано здійснювати типологію видів моніторингу полівекторного розвитку підприємств за рівнем комплексності, формою, інформаційною базою, часовою ознакою, рівнем достовірності інформаційного забезпечення, вхідною базою, періодичністю, критеріальністю, рівнем автоматизування, призначенням та суб’єктним складом. Перспективи подальших розвідок у цьому напрямку повинні полягати в аналізуванні та конкретизації змістового наповнення кожного окремо взятого виду моніторингу полівекторного розвитку підприємств.

Ключові слова

бізнес-середовище, моніторинг, підприємство, полівекторність, розвиток, типологія.

JEL classification: O29

УДК: 658:330.341

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Гусарова М.А. О проблеме применения качественной методологии в социально-правовых исследованиях / М.А. Гусарова // Общество: политика, экономика, право. – 2012. – №1. – С. 139-143.
  2. Кузьмін О.Є. Франчайзинг у підприємницькій діяльності: [навч. посібник] / О.Є. Кузьмін, У.Р. Сухорська, Т.В. Мирончук. – Львів: ВАТ «Видавництво «Вільна Україна», 2007. – 144 с.
  3. Мельник О.Г. Системи діагностики діяльності машинобудівних підприємств: полікритеріальна концепція та інструментарій: [монографія] / О.Г. Мельник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – 344 с.
  4. Системи прийняття рішень в економіці, техніці та організаційних сферах: від теорії до практики: [колективна монографія]. У 2 т. – Т.1. / За заг. ред. Савчук Л.М. – Павлоград: АРТ Синтез-Т, 2014. – 436с.
  5. Шишковський С.В. Моделі розвитку підприємств / С.В. Шишковський // Збірник наукових праць «Вісник НТУ «ХПІ»: Актуальні проблеми управління. – Харків: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2013. – № 52 (1052). – С. 172-176.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->