Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 6, 188-204
Open Access Article
Смольнякова Наталія
кандидит економічних наук, доцент, кафедра економіки підприємств харчування та торгівлі, Харківський державний університет харчування та торгівлі, e-mail:volosov63@gmail.com
Волосов Анатолій
старший викладач, кафедра економіки підприємств харчування та торгівлі, Харківський державний університет харчування та торгівлі, e-mail:volosov63@gmail.com
Смольнякова Наталія, Волосов Анатолій. Підходи до формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами в конкурентному середовищі. / Н. Смольнякова, А. Волосов // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 6(226). – С. 188-204.
Досліджено існуючі теоретичні та методичні основи формування ефективної цінової політики торговельного підприємства. Сучасні моделі формування цінової політики відрізняються змістовним наповненням і послідовністю реалізації її основних етапів і потребують адаптації та доопрацювання з урахуванням галузевих особливостей діяльності господарюючих суб’єктів. Розроблено структурно-логічну модель формування цінової політики підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Обґрунтовано послідовність етапів її розробки, методичний інструментарій оцінки чинників ціноутворення, а саме: підходів до вивчення сили та характеру впливу ринкових чинників, меж цінової диференціації за товарними групами.
ціни, цінова політика, ефективність, підприємства роздрібної торгівлі, фактори ціноутворення, продовольчі товари, конкурентне середовище, цінова диференціація, торговельна надбавка, структурно-логічна модель.
JEL classification: L11 F10
УДК: 338.534:339.166.8