Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 7, 111-121
Open Access Article
Онищук Наталя
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, e-mail:onivin@ukr net
Онищук Наталя. Формування системи маркетингу співпраці туристичних підприємств. / Н. Онищук // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 7(227). – С. 111-121.
Розглянуто систему маркетингу співпраці (СМС) як ідеологічне, методологічне та технологічне підґрунтя існування туристичних центрів (ТЦ), обґрунтовано, що за умови наукового формування вона має забезпечити взаємовигідну співпрацю не лише між туристичними операторами (ТО) та туристичними агентами (ТА), а й між усіма підприємствами, організаціями і фізичними особами, що зацікавлені у розробленні та просуванні конкурентоспроможного місцевого туристичного продукту (ТПР). У цій системі ТЦ розглянуто як джерело майбутнього зростання за рахунок створення сприятливих умов для розвитку внутрішнього ТПР; як межі і ресурсно-інфраструктурна основа для формування СМС; як платформа для посилення конкурентних позицій на ринку ТПР; як система, що забезпечує обраний вектор диференціації асортименту ТПР, а отже і позицію самого ТП, що їх пропонує.
система маркетингу співпраці, елементи системи, етапи підготовки, алгоритми впровадження, очікувані результати
JEL classification: L83 M31
УДК: 339.138:338.48 (045)