Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 9, 135-147
Open Access Article
Продіус Оксана
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний політехнічний університет, e-mail:patrik@eurocom.od.ua
Боєру Микола
Одеський національний політехнічний університет, e-mail:boieru@i.ua
Продіус Оксана, Боєру Микола. Вплив реклами на ефективність діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання. / О. Продіус, М. Боєру // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 9(229). – С. 135-147.
В статті досліджено процес створення ефективної реклами та її вплив на діяльність підприємства в сучасних умовах господарювання. Розглянуто законодавчу базу в сфері здійснення рекламної діяльності та основні проблеми створення ефективної реклами в Україні. Проаналізовано концептуальні основи системи поглядів на ефективність сучасної реклами. Досліджено основні етапи створення якісної та результативної реклами, а також проаналізовано головні чинники зовнішнього та внутрішнього оточення підприємства, що впливають на рекламу. Значну увагу приділено дослідженню світового досвіду щодо впливу реклами на загальну економіку країни.
реклама, ефективність, маркетинг, створення реклами, торгова марка, конкурентоспроможність підприємства, смаки споживачів.
JEL classification: М31
УДК: 339.138