Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2015, 9, 27-37

Open Access Article

Обгрунтування вибору ефективних методів розподілу товарів підприємств-виробників

Ананьєва Марія
магістр Oдеського національного економічного університету, e-mail:oneu.oda@ukr.net

Цитувати статтю:

Ананьєва Марія. Обгрунтування вибору ефективних методів розподілу товарів підприємств-виробників. / М. Ананьєва // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – № 9(229). – С. 27-37.

Анотація

Стаття присвячена розгляду основних систем розподілу та вибору методів збуту товарів підприємств-виробників. Порівнюється різні системи розподілу товарів між агентами збуту. Розглядається досвід міжнародних виробників та порівнюються характер та методи збуту у різних країнах. Крім того звернуто увагу на відмінності використання збутових механізмів на вітчизняному ринку та на міжнародних ринках. Розглянута проблема неповного або неефективного використання збутової системи на підприємствах України, запропоновано шляхи вдосконалення розподілу товарів задля підвищення загальної ефективності функціонування підприємств.

Ключові слова

система розподілу, збут, збутові агенти, канали збуту, витрати збуту.

JEL classification: М11

УДК: 334.716:658.81

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Ильяшенко С.Н. Маркетинг в примерах и задачах : учеб. пос. / С.Н. Ильяшенко. – Сумы: СумГУ, 2006. – 108 с.
  2. Маркетинг: стратегии, с которыми побеждают / под ред. А. Мальцевой. – К.: ИД «Максимум», 2006. – 314 с.
  3. Халлиган Б. Маркетинг в Интернете: как привлечь клиентов с помощью Google, социальных сетей и блогов / Б. Халлиган, Дж. Шах; пер. с англ. Н. Коневская. – М.: Диалектика, 2010. – 256 с.
  4. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф; под ред. Л.И. Евенко ; пер. с англ. – М.: Экономика, 1989. – 563 с.
  5. Телетов А.С. Основы маркетинга : учеб. пос. / А.С. Телетов. – 3-е изд. – Сумы: ВВП «Мрія», 2006. –136 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->