Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 2, 135-145
Open Access Article
Романчик Тетяна
Доцент кафедри економіки та маркетингу, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»у,
e-mail:romanhik@list.ru
Романчик Т.Деякі аспекти залежності ефективності реклами від фактору часу /Т. Романчик // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 2(234). – С.135-145.
В статті обґрунтовано важливість врахування часових параметрів при вирішенні питання запуску нової рекламної кампанії. Час певним чином впливає на ефективність реклами, проявляється у регулюванні таких параметрів, як час запуску рекламної кампанії, її тривалість, час трансляції реклами в засобах масової комунікації, складання графіку застосування засобів реклами. В роботі звертається увага на можливість отримання підприємством додаткових переваг завдяки раннім строкам початку просування товару. Обґрунтовано, що чим раніше підприємство почне просувати власний продукт, тим раніше буде отримана додаткова частка прибутку, яка може бути спрямована на розширення виробництва або на додаткові заходи просування. Такий аспект забезпечує «обростання» капіталовкладень ефектом завдяки безперервному та повторюваному кругообігу засобів, які є джерелом нових вкладень. Піднімаються питання вирішення протиріч раннього початку підготовки споживачів до сприйняття нового товару.
рекламна кампанія, ефективність реклами,фактор часу, інвестування у рекламу, ситуаційний аналіз,конкуренція.
JEL classification: R400
УДК: 659.1.011.4