Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 2, 158-169

Open Access Article

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ НА ІННОВАЦІЙНІЙ ОСНОВІ

Швагірева Власта
Старший викладач, Одеський національний політехнічний університет,e-mail:svlasta@mail.ru

Донець Анна
Магістр Одеського національного політехнічного університету, e-mail:anndonets@yandex.ua

Неумоіна Ксенія
Магістр Одеського національного політехнічного університету, e-mail:kseniia_vn@mail.ru

Цитувати статтю:

Швагірева В., Донець А., Неумоіна К. Формування системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств регіону на інноваційній основі /В. Швагірева, А. Донець, К.Неумоіна // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 2(234). – С.158-169.

Анотація

У статті обґрунтовується актуальність інноваційної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності регіональної економіки. Зосереджується увага на методах аналізу та оцінювання реалізації конкурентоспроможності на підприємстві. Розглянуто термінологічний апарат конкурентоспроможності стосовно до інноваційної економіки. Вироблена концепція підвищення конкурентоспроможності на основі впровадження інновацій. Визначається сукупність різних факторів, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглядаються поняття «конкурентоспроможність» і «система управління конкурентоспроможністю», виділені рівні конкурентоспроможності, блоки, що характеризують типи конкурентних переваг, і сформульовані особливості створення системи конкурентоспроможності підприємства.

Ключові слова

конкурентні переваги, конкурентоспроможність,оцінка конкурентоспроможності, інновації, інноваційна діяльність, система управління конкурентоспроможністю.

JEL classification: R400

УДК: 339.137.22

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Александрович Я.М. Методологические подходы к определению уровня конкурентоспособности продукции / Я.М. Александрович // Экономический бюллетень. – 2006. –№7. – С. 86-98.
  2. Алі А. Підвищення конкурентоспроможності продукції на підприємстві / А. Алі // Молодий вчений. – 2012. – №8. – С. 69-75.
  3. Оковкина О. Н., Чупайда А. М. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства / О.Н. Оковкина, А.М. Чупайда // Економічний журнал. – 2010. – №3. – С. 37-42.
  4. Роганян О.А. Інноваційні маркетингові методи підвищення конкурентоспроможності роздрібного торгового підприємства / О. Роганян // Теоретичні та практичні аспекти економіки та менеджменту. – 2012. – С. 23-26.
  5. Соболенський В. Україна і СОТ: можливості підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції / В. Соболенський // Світова економіка і міжнародні відносини. – 2002. – № 5. –С. 43.
  6. Четиркин Н.Ю. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник / Н.Ю. Четиркин. – СПб.: Изд-во СПб ГУЕФ, 2007. – 600 с.
  7. Чурсин А.А. Управління конкурентоспроможністю організації / А.А. Чурсин. – М.: НТЦ «Информтехника», 2006. – 215 с.
  8. Фатхутдинов Р.А. Стратегическая конкурентоспособность. – М.: ЗАО Изд-во «Экономика»», 2005 – 504 с.
  9. Швагірева В.С. Маркетинговий метод підвищення конкурентоспроможності підприємства / В.С. Швагірева, А. Донець, К. Неумоіна // Науковий вісник ОНЕУ – Одеса: ОНЕУ, 2014. – Спецвипуск №3. – С. 209-220.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->