Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 3, 115-126
Open Access Article
Левченко Владислав
Студент, Одеський національний політехнічний університет, e-mail:levchenko110@mail.ru
Левченко В. Формування та оптимізация асортименту послуг / В. Левченко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 3(235). – С. 115-126.
У цій статті мова піде про те, яким критеріям повинна відповідати оптимальна структура асортименту, які обмеження необхідно враховувати при оптимізації асортименту, яка технологія проведення аналізу асортименту і як в компанії організувати роботу по оптимізації асортименту. Ринковий успіх є основним критерієм оцінки діяльності підприємств, а їх ринкові можливості зумовлюються правильно розробленими, оптимізоманим і послідовно здійснюваною політикові послуг. Саме на основі вивчення ринку і перспектив його розвитку підприємство отримує початкову інформацію для вирішення питань, пов'язаних з формуванням асортименту, його управлінням і вдосконаленням. У статті приведені загальні характеристики поняття «послуга» і «асортимент послуг». Розроблений алгоритм формування асортименту для підприємств, які роблять послуги. Визначені етапи алгоритму і чинники маркетингового середовища, які впливають на них.
оптимізация, асортимент послуг, политика послуг, життєвий цикл, аналіз, управління.
JEL classification: R400
УДК: 339.138