Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 3, 115-126

Open Access Article

Формування та оптимізация асортименту послуг

Левченко Владислав
Студент, Одеський національний політехнічний університет, e-mail:levchenko110@mail.ru

Цитувати статтю:

Левченко В. Формування та оптимізация асортименту послуг / В. Левченко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 3(235). – С. 115-126.

Анотація

У цій статті мова піде про те, яким критеріям повинна відповідати оптимальна структура асортименту, які обмеження необхідно враховувати при оптимізації асортименту, яка технологія проведення аналізу асортименту і як в компанії організувати роботу по оптимізації асортименту. Ринковий успіх є основним критерієм оцінки діяльності підприємств, а їх ринкові можливості зумовлюються правильно розробленими, оптимізоманим і послідовно здійснюваною політикові послуг. Саме на основі вивчення ринку і перспектив його розвитку підприємство отримує початкову інформацію для вирішення питань, пов'язаних з формуванням асортименту, його управлінням і вдосконаленням. У статті приведені загальні характеристики поняття «послуга» і «асортимент послуг». Розроблений алгоритм формування асортименту для підприємств, які роблять послуги. Визначені етапи алгоритму і чинники маркетингового середовища, які впливають на них.

Ключові слова

оптимізация, асортимент послуг, политика послуг, життєвий цикл, аналіз, управління.

JEL classification: R400

УДК: 339.138

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В.; М-во освіти і науки України, Донець. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського, Шк. Маркетингового менеджменту. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. – 599 с.
  2. Багиев, Г. Л. Основи сучасного маркетингу : Учеб.-нагляд. посібник / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич, И.А. Аренкова та ін. – СПб. : Вид-во С.-Петерб. держ. ун-та економіки і фінансів, 2002. – 280 с.
  3. Барышев, А. Ф. Маркетинг: підручник / А. Ф. Барышев. – 2-е видавництво, стер. – М.: Academia, 2002. – 207.
  4. Берман Б. Розничная торговля: стратегический подход / Б.Берман, Дж. Эванс ; пер. с англ. – М., 2003. – 1183 с.
  5. Близнец, С. В. Маркетинг в Украине: проблемы становления и развития: монография / С.В. Близнец.– К.: Политехника, 2003.–384 с.
  6. Гаркавенко, С.С. Маркетинг: учебник / С. С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
  7. Захаров, С.В. Маркетинг: учебник / С.В.Захаров, Б.Ю. Сербиновский, В.И. Павленко. – 2-ое изд., доп. и перераб. – Ростов н/Д: Феникс, 2009. – 361 с.
  8. Кардаш, В.Я. Маркетинговая товарная политика: учебник / В.Я Кардаш. – К.: КНЕУ, 2010. – 240 с.
  9. Кнышова Е. Н. Маркетинг: учеб. пособие / Е. Н. Кнышева. – М.: Форум, 2004. – 282 с.
  10. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. – 12-ое изд. – СПб.: Питер, 2008. – 816 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->