Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 3, 148-159

Open Access Article

Експертне оцінювання якості надання перукарських послуг

Траченко Людмила
кандидат економычних наук, доцент кафедри експертизи товарів та послуг, Одеський національний економічний університет, e-mail:atlantidka@mail.ru

Байоринас Дарія
Одеський національний економічний університет, e-mail:dashka.bayorinas@mail.ru

Цитувати статтю:

Траченко Л., Байоринас Д. Експертне оцінювання якості надання перукарських послуг / Л. Траченко, Д. Байоринас // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 3(235). – С. 148-159.

Анотація

У статті розглянуто основні методи щодо експертного оцінювання якості надання перукарських послуг. Визначено систему критеріїв оцінювання якості надання перукарських послуг за допомогою методики SERVQUAL. Для визначення найбільш важливих критеріїв оцінювання якості надання перукарських послуг з точки зору споживачів, було проведено опитування респондентів (відвідувачів) перукарні. Це дало змогу розрахувати важливість кожного критерію. У результаті визначено, що найважливішими критеріями оцінювання якості надання перукарських послуг з точки зору споживачів є: кваліфікація і компетентність персоналу, етичність робітників, умови обслуговування, ставлення персоналу після надання послуги, якість підприємства і його основні можливості з надання послуг. Отримані результати експертного оцінювання якості є суттєвою інформацією для прийняття управлінських рішень керівництвом перукарні щодо поліпшення якості послуг.

Ключові слова

перукарські послуги, критерії якості, показники,система критеріїв, методи оцінки якості, експертне оцінювання, стандарт.

JEL classification: R400

УДК: 687.53:65.018

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Послуги перукарень. Загальні вимоги: ДСТУ 4094-2002. – К.: Держстандарт України, 2002. – 9 с.
  2. Сюткин Г.Н. Сертификация безопасности и качества услуг: учеб. Пособ / Балаева О.Н , Семенов М.Ю. – М.: МГУ С, 2001. – 160 с.
  3. Шадрин А. Качество, конкурентоспособность, менталитет,сертификация. Стандарты и качество / А. Шадрин. – № 6. – 2002. – С.68–73.
  4. Балаева О.Н. Управление организациями сферы услуг: учеб. пособ. / О.Н. Балаева, М.Д. Предводителева. – М.: Изд. дом Гос. ун-та Высшей школы экономики, 2010. – 210 с.
  5. Парасураман А., Зайтамл В., Бери Л. SERVQUAL: множественного-балльной шкале для измерения потребительского восприятия качества услуг / А. Парасураман, В. Зайтамл, Л. Бери // Розничная торговля. – V. – 1988. – 287 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->