Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 4, 231-242

Open Access Article

Показне споживання як демонстрація соціально-економічного положення

Румянцева Анжеліка
Кандидат історичних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:Taya291098@gmail.com

Цитувати статтю:

Румянцева А. Показне споживання як демонстрація соціально-економічного положення / А. Румянцева // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 4(236). – С. 231-242.

Анотація

Що ж рухає сучасним суспільством, в якому ми живемо? Як маніпулюють людьми за допомогою нужд і потреб споживання? Та у чому ж, насамперед, ці потреби полягають? У даній статті автор розкриває своє бачення проблеми показного споживання, яке так щільно увійшло у наше суспільство, та відповідає на ці та багато інших питань. Також у даній статті проводиться аналіз дослідницьких праць різних вчених, які раніше вже мали розглядати дане соціальне явище. Розкрито багато форм показного споживання та фактори, за допомогою яких цей вид самовираження впливає на уявлення людей як про себе, так і про інших. Як висновок, розглядаються основні проблеми, які можуть виникнути в сучасному суспільстві завдяки культивації та заохоченню розвитку у ньому демонстративного споживання.

Ключові слова

споживання, показне споживання, соціально-економічне положення, статус, суспільство, соціальна проблема, суспільна думка.

JEL classification: R400

УДК: 330.59(477)

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Лебенстайн Х. Эффект присоединения к большинству, эффект сноба и эффект Веблена в теории покупательского спроса // Теория потребительского поведения и спроса / Под ред. В. М. Гальперина. – Спб.: Экономическая школа, 1993. – С. 304-325.
  2. Веблен Т. Теория праздного класса / Т. Веблен. – М.: Прогресс, 1984. – С. 108-133.
  3. Паппе Я. Олигархи. Экономическая хроника / Я. Паппе [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://www.libertarium.ru.
  4. Смелзер Н. Социология экономической жизни / Н. Смелзер // Американская социология. – М., 1990. – С. 6.
  5. Митоян А. Потребительское поведение семей: дифференциация, динамика, классификация / А. Митоян. – М., 1990. – 126 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->