Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 6, 145-159
Open Access Article
Метіль Тетяна
Ізмаїльський державний гуманітарний університет, e-mail:vizach @mail.ru
Метіль Т. Розвиток форм франчайзингу у міжнародному маркетингу регіону / Т. Метіль // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 6(238). – С. 145-159.
У роботі проведено експертизу переважності форм франчайзингу в регіональному відтворювальному циклі, виділено чотири види франчайзингу: збутовий, або франчайзинг виробника; торговий або товарний; виробничий; сервісний або франчайзинг в сфері обслуговування. Визначено, що класифікація франчайзингу може бути заснована на вивченні практики взаємозв’язку його учасників і специфіці побудови франчайзингового ланцюга. Встановлено пріоритети розвитку різноманітних видів франчайзингу по галузям в різних фазах відтворювального циклу регіональної економіки. Досліджено сутність міжнародного франчайзингу і підходи до інтерпретації його змістовних характеристик, що дозволило ідентифікувати його як специфічну форму бізнесу, а також досліджено сутність використання при формуванні програм розвитку зовнішньоекономічної діяльності регіону у межах процесу активізації регіонального виробничого процесу.
маркетинг, франчайзинг, регіон, класифікація,форма, цикл, експертиза.
JEL classification: R400
УДК: 332.1:334.012.64