Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 6, 145-159

Open Access Article

Розвиток форм франчайзингу у міжнародному маркетингу регіону

Метіль Тетяна
Ізмаїльський державний гуманітарний університет, e-mail:vizach @mail.ru

Цитувати статтю:

Метіль Т. Розвиток форм франчайзингу у міжнародному маркетингу регіону / Т. Метіль // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 6(238). – С. 145-159.

Анотація

У роботі проведено експертизу переважності форм франчайзингу в регіональному відтворювальному циклі, виділено чотири види франчайзингу: збутовий, або франчайзинг виробника; торговий або товарний; виробничий; сервісний або франчайзинг в сфері обслуговування. Визначено, що класифікація франчайзингу може бути заснована на вивченні практики взаємозв’язку його учасників і специфіці побудови франчайзингового ланцюга. Встановлено пріоритети розвитку різноманітних видів франчайзингу по галузям в різних фазах відтворювального циклу регіональної економіки. Досліджено сутність міжнародного франчайзингу і підходи до інтерпретації його змістовних характеристик, що дозволило ідентифікувати його як специфічну форму бізнесу, а також досліджено сутність використання при формуванні програм розвитку зовнішньоекономічної діяльності регіону у межах процесу активізації регіонального виробничого процесу.

Ключові слова

маркетинг, франчайзинг, регіон, класифікація,форма, цикл, експертиза.

JEL classification: R400

УДК: 332.1:334.012.64

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Гранберг А.Г. Основы региональной экономики: Уч. для вузов / А.Г. Гранберг. – М.: ВШЭ, 2000. – 495с.
  2. Дельтей Ж. Франчайзинг / Пер. с фр. // Под ред. В.И. Черенкова. – СПБ.: Издательский дом «Нева», 2003. – 288 с.
  3. Заблодская И.В. и др. Экономика региона: структура, состояние, перспективы: монография. – Луганс: Ноулидж, 2010. – 248 с.
  4. Захарченко В.И., Кузьмина Т.С. Маркетинг региональных рынков пищевых продуктов // Молочная промышленность, 2001. - №6. – с.18-20.
  5. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический менеджмент. Европейская перспектива: Пер. с фр. – СПБ: Наука, 1996. – 589 с.
  6. Мікула Н. Міжтериторіальне та транскордонне співробітництво: монографія. – Львів: ІРД НАНУ, 2004. – 395 с.
  7. Миронова Т.А. Управління розвитком регіону: навч. посібик / Під ред. Т.Л. Миронової. – К:ЦУЛ, 2006. – 328 с.
  8. Черномаз П.О. Концепція регіонального маркетингу: визначення і використання // Регіон: стратегія і пріорітети, 2001. – Т.1. - №1. – с.34-41.
  9. Чухрай Н.І., Патора Р. Інновації та логістика товарів: монографія. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2001. – 262 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->