Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2016, 7, 55-66

Open Access Article

Основні зміни у вимогах до освіти як галузі економіки в ХХІ столітті

Михаць Святослав
Кандидат економічних наук, доцент, Дрогобицький державний державний педагогічний університет ім. І. Франка, e-mail:smykhats@gmail.com

Цитувати статтю:

Михаць С. Основні зміни у вимогах до освіти як галузі економіки в ХХІ столітті / С. Михаць // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 7(239). – С. 55-66.

Анотація

Освіта впливає на продуктивність праці та розвиток декількома шляхами. Освіченіша людина швидше сприймає нову інформацію та ефективніше застосовує невідомі раніше засоби виробництва та нові процеси. Коли впроваджують новий продукт або процес, необхідно багато знати про те, як він працює і як його застосувати у специфічних обставинах та середовищі. У нестабільному динамічному середовищі технологічних змін освіченіші робітники мають більше переваг. Освітня підготовка є вирішальним фактором якості праці. Від неї залежить те, які види робіт здатна виконувати людина, і те, як вдало вона буде це робити.

Ключові слова

освіта, уміння й навички, автоматизація, глобалізація, зміна робочих місць.

JEL classification: R400

УДК: 330. 354

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Каленюк І. С. Розвиток вищоі- освіти та економіка знань / І. С. Каленюк, О. В. Куклін// К. : Знання, 2012. – 343 с.
  2. Сraig D. Jerald. Defining a 21st century education. – New York: The Center for Public Education. – 2009. – 80 p.
  3. Carnevale, A. P. Education and the economy: If we’re so dumb, why are we so rich? (2005, February 2). – Режим доступу: http://www.edweek.org/ew/articles/2005/02/02/21carnevale.h24.html
  4. Silva, E. Measuring skills for the 21st century – Washington, DC: Education Sector, 2008. – 30 р.
  5. Schleicher, A. & Tremblay, K. Education and the knowledge economy in Europe and Asia. Brussels, Belgium: European Policy Center. (p. 1) . – 2006. – 142 p.
  6. Blinder. A. S. How many U.S. jobs might be offshorable? – Princeton, NJ: Princeton University Center for Economic Policy Studies. – 2007. – 30 p.
  7. Perez, S. Education 2.0: Never memorize again? ReadWriteWeb, (2008, December 2). – Режим доступу: http://readwrite.com/2008/12/01/education_20_never_memorize_again/
  8. Willingham, D. T. How knowledge helps: It speeds and strengthens comprehension, learning and thinking // American Educator. – 2006. – 30(1). – Режим доступу: http://www.aft.org/periodical/american-educator/spring-2006/how-knowledge-helps
  9. Levy, F. & Murnane R. J. Key competencies critical to economic success. – Gottingen, Germany: Hogrefe & Huber Publishers. – 2001. – p. 165.
  10. The National Work Readiness Council. The national work readiness credential profile. 2006. – Режим доступу: http://www.workreadiness.com/howto.html
  11. European Skills, Competences, Qualifications and Occupations (ESCO), Partnership for 21st-Century Skills, enGauge, Brookings and Pearson. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1042

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->