Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 1-2, 94-103

Open Access Article

Дослідження конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв’язку

Траченко Людмила
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:oneu.oda@ukr.net

Бужилова Анастасія
магістрант, Одеський національний економічний університет, e-mail:oneu.oda@ukr.net

Цитувати статтю:

Траченко Людмила, Бужилова Анастасія. Дослідження конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв’язку. / Л. Траченко, А. Бужилова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 1-2(243-244). – С. 94-103.

Анотація

У статті виявлено тенденції розвитку українського ринку послуг мобільного зв’язку; за результатами SWOT-аналізу компанії визначено шляхи посилення сильних сторін, ліквідації слабких, подолання зовнішніх загроз і кращого використання ринко¬вих можливостей; оцінено конкурентоспроможність компанії; досліджено уподобан¬ня споживачів і фактори, які впливають на вибір мобільного оператора; надано рекомен¬дації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності послуг оператора мобільно¬го зв’язку.

Ключові слова

конкурентоспроможність, ринок послуг мобільного зв’язку, маркетин¬гові дослідження, споживацькі уподобання.

JEL classification: L960 O330

УДК: 687.53:65.018

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Бест Р. Маркетинг от потребителя / Р. Бест; пер. с англ. С. Памфилова, Н. Брагиной; под ред. П. Миронова; Стокгольмская школа экономики. - 3-е изд. - М.: Манн, Иванов и Федоров, 2013. - 760 с.
  2. Васильев Г.А. Поведение потребителей / Г.А. Васильев.- М.: Инфра-М, 2010.- 423 с.
  3. Воробієнко С.П. Економіка телекомунікацій: навч. посіб. / С.П. Воро- бієнко, В.М. Гранатуров, Л.А. Захарченко, І.В. Литовченко, В.М. Орлов; ред.: В.М. Орлов; Одес. нац. акад. зв’язку ім. О.С. Попова. - Одеса, 2014. - 511 c.
  4. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Ж.-Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулигин; 2-е изд.; пер. с англ. под ред. В.Б. Копчанова. - СПб.: Питер, 2008. - 720 с.
  5. Маркетинговые исследования в Украине [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://marketing-ua.com.
  6. Международная маркетинговая группа. Маркетинговый нестандарт [Электронный ресурс], - Режим доступа: http://www.marketing-ua.com/ artides.php?artideId=978
  7. Офіційна сторінка ТОВ «Lifecell» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.lifecell.ua

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->