Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 5, 128-140

Open Access Article

Розвиток корпоративної соціальної відповідальності підприємства харчової промисловості на засадах взаємодії зі стейкхолдерами

Місько Ганна
Кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:annysa1@rambler.ru

Цитувати статтю:

Місько Ганна. Розвиток корпоративної соціальної відповідальності підприємства харчової промисловості на засадах взаємодії зі стейкхолдерами. / Г. Місько // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 5(247). – С. 128-140.

Анотація

В роботі розглянуто соціальну відповідальність СП «Вітмарк-Україна» ТОВ у сфері організаційного управління, прав людини, трудових практик, добросовісних ділових практик, навколишнього середовища, захисту прав споживачів, участі у житті громади та її розвиток. Дослідженно сутність поняття «стейкхолдер» та «взаємодія зі стейкхолдерами» відповідно до міжнародного стандарту ISO 26000: 2010. Побудовано карту стейкхолдерів та матрицю стейкхолдерів СП «Вітмарк-Україна» ТОВ з метою встановлення діалогу між підприємством та стейкхолдерами для подальшого розвитку. Запропоновано для налагодження діалогу з акціонерами та інвесторами: проводити збори акціонерів та надавати повну інформацію щодо діяльності підприємства, враховувати їх інтереси при формуванні стратегії розвитку, надавати звіти для акціонерів та інвесторів підприємства, проводити прес-конференції, обговорювати питання з соціальної відповідальності у фокус-групах, удосконалити комунікації через гарячу лінію. Для налагодження діалогу з персоналом запропоновано: посилити корпоративні заходи соціального напряму: організувати корпоративний транспорт; прописати в Кодексі Компанії зобов’язання співробітників у сфері реалізації основних напрямків соціальної відповідальності; проводити з персоналом тренінги та заняття на тему: «Я-співробітник соціально відповідальної Компанії»; проводити опитування «Як працівник Компанії реалізує принципи соціальної відповідальності».

Ключові слова

корпоративна соціальна відповідальність, стейкхолдери, підприємство харчової промисловості.

JEL classification: М140

УДК: 334.012.42:658.1

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Керівництво з соціальної відповідальності ISO 26000: 2010. / [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:26000:ed-1:v1:en
  2. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика: підручник / Саприкіна М. А., Ляшенко О., Саєнсус М. А. і Місько Г. А., Зінченко А. Г., (за науковою редакцією д.е.н., проф., засл. діяч науки і техніки України Редькіна О. С.). – К.: ТОВ «Фарбований лист», 2011. – 480 с.
  3. Офіційний сайт СП «Вітмарк-Україна» ТОВ [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.vitmark.com
  4. Саприкіна М., Каба Д. Діалог зі стейкхолдерами: рекомендації компаніям – К.: ТОВ «Фарбований лист», 2011 – 40 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->