Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 5, 70-85

Open Access Article

Процес операційного управління відносинами з постачальниками

Карпенко Юлія
Кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:nicolina01@rambler.ru

Цитувати статтю:

Карпенко Юлія. Процес операційного управління відносинами з постачальниками. / Ю. Карпенко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 5(247). – С. 70-85

Анотація

У статті досліджено процес управління відносинами з постачальниками, що вміщує операції укладання контракту, виконання контракту та оцінки виконання контракту. Запропоновано формалізувати його за допомогою графічних моделей та інформограм. Графічні моделі відбивають логічну послідовність виконання операцій процесу та їх взаємозв’язок, інформограми використовуються для відображення сукупності методів та їх змісту за операціями процесу. З метою попередження ризику укладання договорів із недобросовісними постачальниками, невиконання або неналежного виконання договорів поставки продукції, а також з метою визначення подальших заходів впливу, що можуть бути застосовані до конкретного постачальника, пропонується до впровадження методика оцінювання належності виконання договорів контрагентами на основі АВС-аналізу.

Ключові слова

процес управління відносинами с постачальниками, графічна модель, інформограма, АВС – аналіз.

JEL classification: М110

УДК: 658.71

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Ястремська О.М., Письмак В.О. Особливості ухвалення рішень про закупівлю та вибір постачальника в процесі інноваційної діяльності / О.М. Ястремська, В.О. Письмак // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 2. – С. 131-138.
  2. Щурова З.С., Жиров О.Л. Автоматизація багатокритеріального вибору потенційного постачальника // З. С. Щурова, О. Л. Жиров // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2016. – № 13. – С. 568-575.
  3. Шот А.П. Логістичні рішення у виборі постачальника / А.П. Шот // Вісник національного університету «Львівська політехніка». – 2007. – №594. – С. 351-356.
  4. Оптимальний постачальник як чинник конкурентоспроможності підприємства /Д.М. Кондратюк // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – №1. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_53
  5. Черепов В. Вибір постачальників товарів торговельним підприємством / В. Черепов // Товари і ринки. – 2012. – №1. – С. 23-29.
  6. Телетов О.С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві / О.С. Телетов // Вісник СумДУ. Серія Економіка. – №1. – 2008. – С. 4-8.
  7. Кузнецова І.О., Карпенко Ю.В. Планування діяльності підприємств: структурний аспект: монографія / І.О. Кузнецова, Ю.В. Карпенко. – Одеса: ОНЕУ, 2012. – 209 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->