Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 6, 14-24
Open Access Article
Єрешко Андрій
аспірант, Одеський національний економічний університет, e-mail:andrew-ereshko@rambler.ru
Керекеша Ольга
кандидат педагогічних наук, доцент, завідуюча кафедрою іноземних мов
Одеського національного економічного університету, e-mail:olik_k@ukr.net
Єрешко А., Керекеша О. Маркетингові онлайн-дослідження в Україні: тенденції та перспективи / А. Єрешко, О. Керекеша // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 6(248). – С. 14-24.
Статтю присвячено проблемі маркетингових досліджень, їх становленню та сучасним тенденціям в умовах інформаційно-технологічної революції на території України. На основі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел освітлено розвитку маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. У статті особливу увагу приділено новим технологіям проведення маркетингових досліджень в умовах можливостей інтернет-середовища. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження і наведені основні переваги їх використання, а також подальші перспективи розвитку даного маркетингового інструменту.
маркетинг, маркетингові дослідження, управлінські рішення, інтерв'ю, анкетування.
JEL classification: М310
УДК: 339.138