Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 10, 139-150

Open Access Article

Економічне обґрунтування стратегії розвитку підприємства «КЛАСИКО»

Слюсар Марія
магістр, Одеський національний економічний університет, e-mail:slusarmasha451@gmail.com

Цитувати статтю:

Слюсар М. Економічне обґрунтування стратегії розвитку підприємства «КЛАСИКО» / М. Слюсар // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 10(252). – С. 139-150.

Анотація

В Україні протягом останнього десятиліття, з урахуванням впливу кризи на економіку в цілому, більшість підприємств, змушені були застосувати захисну очікувальну стратегію управління, направлену на збереження ролі і впливу підприємства на ринках збуту продукції та надання послуг. Відсутність комплексного підходу при обґрунтуванні та визначенні пріоритетних напрямів стратегій розвитку, приводить до поразки підприємств в конкурентній боротьбі.Саме посткризовий період спонукає підприємство до виживання в умовах конкуренції, досягнення сталого та безперервного розвитку. Можливість вирішення проблеми розвитку підприємства полягає у відстежуванні тенденцій розвитку ринку, розробці та реалізації конкурентних переваг, що значною мірою можуть бути досягнуті на основі ефективної стратегії розвитку підприємства.

Ключові слова

стратегія управління, конкуренція, стратегія розвитку підприємства, ринок салонів краси, ринкові можливості підприємства, тенденції розвитку.

JEL classification: М210

УДК:334.01

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Котуранова Н.В., Безхлібна М.А. Аналіз українського рінку індустрії краси та умови його створення / Н.В. Котуранова, М.А. Безхлібна // Економічний простір. – 2013. – № 72. – С. 55-63.
  2. Осовська Г.В. Стратегічний менеджмент: теорія та практика / Г.В . Осовська, О.Л. Фіщук, І.В. Жалінська.– К.:Кондор,2003. – 193 с.
  3. Український ринок салонів краси в 2016 році зріс на 2% – до 325 млн грн // [Електронне джерело]. – Режим доступу: https://rau.ua/uk/novyni/rynok-salonov-krasoty-vyros/

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->