Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2017, 10, 5–14
Open Access Article
Банчуковська Руслана
магістр, Одеський національний економічний університет, e-mail:stroiserviceuge444@gmail.com
Банчуковська Р. Підвищення конкурентоспроможності підприємства у сферi нерухомостi / Р. Банчуковська // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 10(252). – С. 5-14.
На сучасному етапі економічного розвитку проблема конкурентоспроможності посідає центральне місце в економічній політиці держави. Створення конкурентних переваг перед суперником стає стратегічним напрямком діяльності держави та її органів у галузі забезпечення конкурентоспроможності національної економіки, але особливу важливість набуває конкурентоспроможність підприємства сфери нерухомості, як основної ланки економіки, т. к. підвищення значущості сфери послуг в соціально-економічному розвитку суспільства є в даний час загальносвітовою тенденцією [1]. Конкурентоспроможність підприємства — це рівень його компетенції відносно інших підприємств конкурентів у нагромадженні та використанні виробничого потенціалу певної спрямованості, а також його окремих складових: технології, ресурсів, менеджменту (особливо — стратегічного поточного планування), навичок і знань персоналу, що знаходить вираження в таких результуючих показниках, як якість продукції, прибутковість, продуктивність. У статті розглянуто сутність та значення конкурентоспроможності підприємств, методи оцінки конкурентоспроможності підприємств та фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства.
конкурентоспроможнiсть, економiчна конкуренцiя, розвиток підприємств, пiдвищення конкурентоспроможностi, продуктивнiсть підприємств, нерухомiсть.
JEL classification: M300 D400
УДК: 334.716