Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 2, 80-95
Механізм сприяння розвитку соціального підприємництва в Україні
Доброва Наталя
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:dobrovanataly1963@gmail.com
Однолько Вікторія
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:odnolko.vika@ukr.net
Цитувати статтю:
Доброва Н., Однолько В. Механізм сприяння розвитку соціального підприємництва в Україні / Н. Доброва, В. Однолько // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 2(254). – С. 80-95.
Анотація
У статті розкривається зміст терміну «соціальне підприємництво» та «соціальне підприємство», підкреслюються критерії соціального підприємництва та приведені можливості для розвитку соціального підприємництва в Україні. Сформований механізм сприяння розвитку соціального підприємництва в Україні, який полягає у: проведенні інформаційної роботи з роз'ясненням переваг, які дає розвиток соціального підприємництва в країні: піднятті рівня підприємницького освіти; необхідностірозробити державну стратегію з розвитку соціального бізнесу; організації фінансування соціального підприємництва.
Ключові слова
соціальне підприємництво, соціальне підприємство, механізм сприяння розвитку, пільги, підприємницька освіта, критерії соціального підприємництва.
JEL classification: M 130
УДК: 334.012.42(477)
Література
- Смаглій К, Чи потрібен Україні закон про соціальне підприємництво [Електронний ресурс] / К. Смаглій. – Режим доступу: http://www.socialbusiness.in.ua/index.php/novyny/v-ukraini/135-chy-potriben-ukraini-zakon-pro-sotsialne-pidpryiemnytstvo
- Соціальне підприємництво: від ідеї до суспільних змін. Посібник / Свинчук А.А., Корнецький А.О., Гончарова М.А., Назарук В.Я., Гусак Н.Є., Туманова А.А. – К: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2017 – 188 с.
- Шаповалова Т.В. Соціальне підприємництво і фандрейзинг: навчальний посібник/МФСА – К.: 2016.– 186 с.
- Соціальне підприємництво — неоцінена необхідність [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dt.ua/economics_of_regions/socialne-pidpriyemnictvo-neocinena-neobhidnist-_.html
- Компанієць, В. В. Сутність корпоративної соціальної відповідальності: базові підходи західної наукової думки [Текст] / В. В. Компанієць // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – №4. – С. 250-255.
- Дейч М. Факторы формирования и стимулирования социальноответственного поведения личности, бизнеса, общества, государства в Украине [Текст] / М. Дейч, В. Компаниец // Вестник экономической науки Украины . – 2013. – Том 24. – Выпуск № 2 – С. 28-35.
- Свинчук А. Роль держави у розвитку соціального підприємництва: європейський та американський досвід [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.socialbusiness.in.ua/index.php/novyny/v-sviti/155-rol-derzhavy-u-rozvytku-sotsialnoho-pidpryiemnytstva-ievropeiskyi-ta-amerykanskyi-dosvid
- Смаглій К. Зміни творить кожен із нас: соціальне підприємництво та стратегічна філантропія/ К. Смаглій. — Київ: Видавничий дім «Києво-Могилянська Академія», 2014. —207 с.
- Босак І.П. Соціальне підприємництво: основні ознаки та особливості розвитку/ І.П. Босак // Наукові записки// SCIENTIFICPAPERS. – 2017. - №1 (54) – С. 99 -104. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nz.uad.lviv.ua/static/media/1-54/12.pdf