Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 2, 95-107
Open Access Article
Короленко Наталія
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:natkor@ukr.net
Соломко Владлена
Одеський національний економічний університет, e-mail:saneldalv@gmail.com
Короленко Н., Соломко В. Міжнародна репутація країни як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності: логістичний аспект / Н. Короленко, В. Соломко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 2(254). – С. 95-107.
У представленій роботі досліджується процес створення та споживання позитивного іміджу держави, позиціювання, як основного методу формування. В статті аналізується комунікативні стратегії по просуванню іміджу країни. Одним з головних аспектів м'якої сили є міжнародний престиж. Автори вивчають поняття «імідж держави», мету його побудови, функції та фактори, що впливають на позитивне формування. Значну увагу приділено інструментам та механізмам формування позитивного образу країни. У статті приведено аналіз поглядів дослідника Ернеста Галумова, підсумки його думок та вивчення, щодо типів іміджу та надано приклади. Визначено логістичний аспект щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності країни. На закінчення розповідається про ділову репутацію або гудвіл, поняття та фактори впливу на них.
імідж країни, ділова репутація, міжнародний престиж, інформаційна логістика, міжнародна конкурентоспроможність, гудвіл.
JEL classification: F 000
УДК: 658.8