Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 4, 117-128
Open Access Article
Магомедов Анвар
магістр Одеського національного економічного унівеситету, e-mail:k.eung@oneu.edu.ua
Магомедов А. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства / А. Магомедов // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 4(256). – С. 117-128.
У статті розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз фінансового стану об'єкту дослідження та оцінка рівня і резервів щодо підвищення конкурентоспроможності установи. Також досліджено сутність поняття «конкурентоспроможність» та викладені основні шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Надано економічне обгрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності. Наведено існуючі кількісні методи оцінки конкурентоспроможності та зроблено висновок щодо відсутності якісної оцінки. Наведені погляди відомих вчених на категорію "конкурентоспроможність".
торговельне підприємство, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, попит, пропозиція, платоспроможність.
JEL classification: М111
УДК: 658