Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 4, 154-164
Open Access Article
Чебан Роман
магістр Одеського національного економічного університету, e-mail:Roman.Cheban@ukr.net
Чебан Р. Сегментування ринку молока та молочної продукції в Україні / Р. Чебан // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 4(256). – С. 154-164.
Економічні умови, які склалися в останні роки в Україні, ставлять перед галуззю завдання задовольнити не тільки внутрішню потребу у високоякісній продукції, а й забезпечити населення високоякісною продукцією та вийти на ринок країн ЄС. В умовах розширення конкуренції все більшого значення для забезпечення стабільності виробництва і рентабельності продукції набуває такий фактор, як стан загальної кон'юнктури ринку. У рамках аналізу ринкової кон'юнктури вивчення сегментування ринку – необхідна умова формування цілісної картини стану ринку, що потрібна для створення державної економічної та соціальної політики регулювання ринку. Лише визначивши обсяги споживання та основні групи споживачів, можна приймати рішення щодо необхідності тих чи інших змін в галузі.
сегментування, молоко, молочна продукція, сільське господарство.
JEL classification: J 443
УДК: 339.138