Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 5, 191-207
Open Access Article
Нікітченко Олександр
старший викладач, Одеський національний економічний університет, e-mail:anistar@ukr.net
Обнявко Олександр
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:deansfpk@ukr.net
Сирчин Олександр
кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет, e-mail:aleks_syrchin@ukr.net
Нікітченко Олександр, Обнявко Олександр, Сирчин Олександр. Методичні особливості прогнозування маркетингових показників банківської діяльності. / О. Нікітченко, О. Обнявко, О. Сирчин // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д.Балджи (голов.ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 5(257). – С. 191-207.
У статті обґрунтовується можливість і необхідність прогнозування соціально-економічних подій і явищ – банк у своїй діяльності неминуче стикається з рухливістю або невизначеністю зовнішнього середовища. Рухливість (мінливість, нестабільність) маркетингового середовища в економіці пояснюється, в першу чергу, високою насиченістю споживчого ринку, його різноманітним, швидко змінюваним характером, нестабільністю соціальної, політичної і правової сфери. У цих умовах для прийняття рішень в комерційному банку потрібно спиратися на постійне оновлення даних про зовнішнє середовище, тобто здійснювати їх аналіз і прогноз. Прогнозування як метод зниження ризиків, що викликані невизначеністю, дозволяє дізнатися найбільш ймовірний стан зовнішнього маркетингового середовища в майбутньому. У статті пропонується теоретико-методичний підхід до прогнозування різних маркетингових показників, які відображають зовнішні і внутрішні фактори, що впливають на управління діяльністю банку.
: банк, банківська діяльність, ринок банківських послуг, маркетинг ринку, моделювання маркетингових показників, прогнозування маркетингових показників.
JEL classification: С530
УДК: 336.7