Науковий вісник Одеського національного економічного університету 2018, 6-7, 13-28

Open Access Article

Можливості використання субконтрактації на промислових підприємствах в сучасних умовах

Авдієнко Яна
викладач, кафедра маркетингу Одеського національного економічного університету, e-mail:Alizettaki309@gmail.com

Цитувати статтю:

Авдієнко Я. Можливості використання субконтрактації на промислових підприємствах в сучасних умовах / Я. Авдієнко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць; за ред.: М.Д. Балджи (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2018. – № 6-7(258-259). – С. 13-28.

Анотація

Обґрунтовано актуальність використання інноваційних форм господарювання промислових підприємств в сучасних ринкових умовах. Розглянуто поняття «субконтрактація», яке відрізняється від існуючих врахуванням змін ринків в умовах формування трансформації ринку, що характеризується розповсюдженням використання інформаційно-комунікаційних технологій. Зображено ланцюг формування переваг для субконтрактора та контрактора, які застосовують субконтракцію. Наведено класифікацію субконтрактних відносин, яка відрізняється від існуючих включенням додаткової ознаки – «використання учасниками субконтрактації інформаційних технологій», що надає можливість виділити промислові підприємства, які мають потенціал для організації субконтрактації в умовах трансформаційних процесів на ринку промислової продукції. Запропоновано теоретико-методичні основи організації Центру субконтрактації, організаційну структуру, принцип та схему його роботи. Описано маркетингові функції, які необхідні для функціонування Центру. Показано синергетичний ефект від застосування субконтрактації.

Ключові слова

промислова кооперація, субконтрактація, ринок промислових підприємств, маркетингові функції, інформаційно-комунікаційні технології.

JEL classification: Р420

УДК: 339.138 (075.8)

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Литовченко І.Л. Дослідження поняття «субконтрактація» як сучасної форми виробничої кооперації / І.Л. Литовченко, Я.А. Хмелярова // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2015. - №11. – С.75-79. – Режим доступу до матер.: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_11/102.pdf.
  2. Христофорова Л. В. Проблемы формирования понятия субконтрактинг в «новой экономике» //Интеллект. Инновации. Инвестиции. – 2014. – №. 2. – С. 34-37.
  3. Авдієнко Я.А. Міжрегіональні Центри кон'юнктурних досліджень та просування інноваційної продукції на зовнішні та внутрішні ринки ─ як сучасні інституціональні одиниці у просуванні наукових розробок українських розробників і виробників на експорт. Рекомендації зі створення центрів комерціалізації технологій / Я.А. Авдієнко // Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послуг: монографія / за заг. ред. В. А. Карпова. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – С. 134-142 (21,1 д.а.).
  4. Информационная система субконтрактации – пример эффективного применения информационных технологий для развития малого бизнеса [Электронный ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://subcontract.ru/Docum/DocumList_DocumFolderID_16.html.
  5. Щербак А. В. Підтримка субконтрактації – важливий напрям промислової політики / А. В. Щербак // Економіст. – 2016. – №1. – С. 14-17.
  6. Шлафман Н. Л. Інтернет-технології забезпечення механізму субконтрактації у промисловості // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. Серія: Економічні науки. - 2008. - № 1. С. 86–88.
  7. Авдієнко Я.А. Імплементація в систему субконтрактних відносин аналітично-маркетингової складової / Авдієнко Я.А., Зіньковська Д.В. // Бізнес-навігатор. – 2018. – № 2-1 (45). – С.100-106

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
visnik.nauka visnik.nauka@gmail.com

ПнВтСрЧтПтСбНд

 

Flag Counter
 -->